Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Anonyme snopoholikere

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-07, 20:10   #1
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Anonyme snopoholikere

Jeg er fordømt avhengig av godterier. Hodet mitt har fått for seg at jeg bare er helt nødt til å ha den riktige ene spontane energien.
Energien kommer ikke fra vanlig mat, for den sovner man bare av. Den kommer heller ikke fra rosenrot, for den funker ikke. Og det hjelper ikke å spise sunt, altså gulrot istedet for sjokolade, for da må jeg bare ha en sjokolade til dessert.

Jeg erkjenner herved mine synder. Ære være med meg for resten av mitt liv.

Var det zink som var tingen? Husker jeg rett?

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 20:22   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anonyme snopoholiker

Det er som med alkoholen: Du må på avrusning! - Helt sant! Jeg er også grufult glad i godis, og da jeg bestemte meg for å kutte ut, tok det ganske lang tid før jeg fikk godtesuget ut av kroppen. Redningen var läcerol...

Gammel 10-03-07, 20:28   #3
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heidi, her.

Var det zink som var tingen? Husker jeg rett?

Krom

Ellers har Bauche rett, bare cold turkey som funker.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 20:36   #4
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 20:42   #5
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sitter og døyver mine behov akkurat nå, faktisk.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 20:52   #6
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg melder meg inn i klubben. Vanligvis spiser jeg ikke , men nå som jeg er gravid kan jeg bare tenke meg melkesjokolade

Noe må gjøres!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 20:54   #7
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg melder meg inn i klubben. Vanligvis spiser jeg ikke , men nå som jeg er gravid kan jeg bare tenke meg melkesjokolade

Noe må gjøres!

Melkesjokolade, 200 gram, romtemperert. Mmmm...

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 20:54   #8
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Melkesjokolade, 200 gram, romtemperert. Mmmm...

Jeg vet

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 20:55   #9
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var medlem..., er nå på god vei til å bli avvent
Avholdenhet og minst mulig funket her. De to første ukene er værst.

Jeg har ei pakke Freia påskeegg i kjøleskapet og den skal ligge til påske, da skal jeg og mannen dele den

Sist redigert av Zip : 10-03-07 kl 21:01.
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 20:55   #10
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Freia påske egg, Christian og jeg har delt en eske

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 21:00   #11
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hører ikke til her.

<- In denial. Spiser Anthon Berg sjokoladeegg as we speak...

Gammel 10-03-07, 21:01   #12
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er helt håpløs....

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 21:12   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er min største last
Det er faktisk veldig slitsomt å gå med sånn søtsug hele tiden .

Jeg har prøvd både krom og reductil uten hell. Og selv om jeg spiser hver 3 time og holder blodsukkeret i sjakk, så sliter jeg. Så det sitter nok mye i hodet .

Eeevig kamp...!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 21:21   #14
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Det som hjelper meg best er å ikke ha det i hus rett og slett. Prøver også å vende om hodet mitt: man trenger ikke å tømme godteskålen. Det er lov å forlate den før den er skrapt ren

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 21:25   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Det som hjelper meg best er å ikke ha det i hus rett og slett. Prøver også å vende om hodet mitt: man trenger ikke å tømme godteskålen. Det er lov å forlate den før den er skrapt ren

Er det?!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 21:31   #16
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hver dag, hver dag. :dunke hodet i bordet: Jeg var flink tidlig i høst, og var sjokofri i ukene. Nå har det sklidd ut. Veldig. Godtefri fra mandag??

Gammel 10-03-07, 21:31   #17
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Haha, glemmer aldri første gang mannen min våknet en søndags morgen, og jeg hadde kastet restene av chipsen kvelden før. Han holdt på å begynne å gråte da han så den tomme skålen. Jeg visste da ikke at menn spiser sånt til frokost dagen etter!

Gammel 10-03-07, 21:55   #18
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

*Skylder på graviditeten og håper søtsuget gir seg når lillebror kommer ut.*

Gammel 10-03-07, 22:13   #19
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Krom var det ja. Zink var for å ikke hvitløkskrepere andre rundt seg, sant?

Jeg starter dagen med sjokolademus eller et par biter Kvikk lunsj, og har en skive med ost til dessert. Kopp te for å kvikne til på jobben, men etter en time trengs det mer sjokolade. Deretter er det lunsj, og etter noe sunt fortjener man litt dessert igjen. Slik får man ny energi uten å bli daff, og holder ut resten av dagen på iskaldt vann.
Etter en sunn og snusfornuftig middag er jeg flink og spiser ingenting til dessert. Men så blir det kvelden, ungene våkner og våkner... Man blir gal, gomler litt godis, teller til ti, gomler litt til, teller til ti nye, går inn og trøster, koser, trøster litt mer, gomler litt til, og så pusser man tennene i håp om at endelig er det natt. Men det er det selvfølgelig ikke, så da tar man litt til av godisskåla (må for guds skyld aldri gå tom), og ordner med litt drikke til ungene.
Vips er det påån igjen med ny dag, og to nye sjokolademus før man går inn i dusjen.
Krom er kanskje en bedre idé...

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 22:17   #20
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg er avhengig av melkesjokolade.
Håper at det går over etterhvert ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.