Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Naboer som tar seg til rette

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-11, 21:20   #1
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Naboer som tar seg til rette

Vi har en tomt som grenser til to gater. Alle gatene i området er blindveier og stier eller snarveier for å komme ut på nordsiden av området finnes ikke.

I bakhagen har vi en ganske høy hekk som er tre meter høy. Den har vi laget et hull i for å få adkomst til gaten der. Fordi det er en bedre skolevei og fordi det er finere og sykle for barna der.

En av eiendommene bak leier ut en leilighet, og leieboeren der har begynt å gå gjennom vår hage på vei til og fra jobb. Hun går over vår plen rett forbi både sittegruppen og spisegruppen vår. Jeg antar at hun også går gjennom Hagen til naboen vår på nedsiden for å komme ned til neste gate, for derfra er det gjennomgang nordover. Jeg la merke til det fra i vinter engang.

Jeg syns det er ubehagelig at damen ikke har hilst på oss og ikke svarer når vi sier hei til henne. Sist uke hadde vi familie på besøk og når faren kom ut etter å ha vært inne en liten tur, så var barnet til damen på trampolinen mens damen stod ved siden av. Han sier hei og hun snur seg bort og svarer ikke. Han syns det var så merkelig at han lurte på om vi kjente henne.

Jeg kjenner at hun går langt over grensen for det jeg syns er greit. Særlig dette at hun ikke vil hilse provoserer meg. Hun bruker den mest private delen av hagen vår som snarvei. Jeg hadde forventet at hun iallefall skulle spurt om lov før hun starter denne praksisen. Er jeg helt på bærtur når jeg kjenner det sånn?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.