|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() InteriørhjelpJeg er håpløs på interiør og egentlig lite interessert også.. Men har et barnerom som irriterer vettet av meg, kanskje noen har noen tips der? Blir kanskje vanskelig å forestille seg, men rommet er ca 12 kvm, med skråtak langs hele langsiden. Ca 1 m opp til skråtaket. I enden der er det et lite innebygget skap. På kortveggen der hvor skapet er er døren. På den andre langsiden er det en brannmur for så en dør inn til brorens rom. Andre kortveggen har et lite vindu i hjørnet. Jeg klarer ikke å få plassert møblene så det blir fint? På brannmuren har vi en stor bokhylle full av bøker. En dobbel ikea kommode står under skråtaket. Sengen står på kortveggen med føtttene mot vinduet og en PC pult står under vinduet i enden av sengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: InteriørhjelpBilde? Mye lettere å komme med tips da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: InteriørhjelpJa, skulle akkurat til å etterspørre bilder jeg også.
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: InteriørhjelpJa tenkte tanken da jeg skrev innlegget, men han må rydde opp litt der først.....Egner seg ikke offentlig slik det ser ut |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|