|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Smilefjesene på AndroidtelefonerJeg vet det er håpløst av meg, men jeg irritererer meg sånn på de grønne smilefjesene med ører på min HTC Desire S. De ser ut som små aliens som ikke gir de vibbene de skal gi. Går det an å bytte de ut med de gode gamle gule smilefjesene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Unik
|
![]() Sv: Smilefjesene på AndroidtelefonerHar du standar sms program eller har du lasta ned eit anna ? Eg har lasta ned go sms i staden for. Der er det eit tilleggsprogram som har vanlig smileyer. Eg hater dei små grønne androidmenneskene, så eg endra fort program.
![]() |
#3 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Smilefjesene på AndroidtelefonerAh, bra det ikke bare er meg som misliker de små grønne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Unik
|
![]() Sv: Smilefjesene på AndroidtelefonerNår eg sender smilefjes til mamma, som har vanlig mobil så får ho opp vanlige smilefjes, mens eg får dei grønne tullingane. Eg har skifta sms program fordi eg likte det andre betre enn det som fulgte med og fordi eg fekk litt fleire funksjonar. Og heller ingen ulempe at eg fekk vanlige smilefjes pluss mange til
![]() |
#5 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Smilefjesene på AndroidtelefonerHuff ja, de der android-skapningene er så fæle. *grøss* |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Smilefjesene på Androidtelefoner
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Smilefjesene på AndroidtelefonerJa, enig i at de er stygge-stygge. Jeg har prøvd å bytte ut sms-programmet, men har ikke funnet et jeg liker ennå. Hvordan de ser ut hos mottakeren, bryr jeg meg ikke så mye om i grunnen.
![]() |
![]() |
#9 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Storbyen
![]() |
![]() Sv: Smilefjesene på AndroidtelefonerHvilket sms program har dere endt opp med??? Jeg sitter med min nye Android og ser hvorfor dere ønsker å bytte ut de fæle grønne mennene ja!!!!!!!
![]() |
#10 |
Unik
|
![]() Sv: Smilefjesene på AndroidtelefonerEg har som tidligare sagt Go sms pro innstalert på min htc. Saman med Go sms pro Emoji
![]() |
#11 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Storbyen
![]() |
![]() Sv: Smilefjesene på AndroidtelefonerTakk Urt! Jeg laster nå ned........ :-)
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Smilefjesene på AndroidtelefonerJeg har ikke sett snurten av de grønne folkene.
![]() |
#15 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Smilefjesene på AndroidtelefonerJeg installerte GO SMS Pro uten å hverken teste ut forskjellige ting eller i det hele tatt å vurdere noe annet. Er det ikke slikt man har FP for? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|