|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Rester av indrefilet (okse)Hadde helstekt indrefilet i dag og har ganske mye igjen. Hva lager jeg, sosekjøtt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Teller ned
![]() Sv: Rester av indrefilet (okse)Ja, kanskje det. Er i hvert fall lettvint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Rester av indrefilet (okse)Eller slenger det i en gryte sammen med masse godt krydder, bønner, kikerter, løk, gulrot og andre gode grønnsaker og serverer med en god hjemmelaget potetmos eller couscous.
![]() |
#5 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Rester av indrefilet (okse)Det er da vel den beste formen for roastbiff som finnes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
![]() Sv: Rester av indrefilet (okse)Lapskaus
![]() |
#8 |
Teller ned
![]() Sv: Rester av indrefilet (okse)Det ble gryte, og det smakte fortreffelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
![]() Sv: Rester av indrefilet (okse)Nå har du jo brukt opp restene, men til en annen gang, det er ypperlig å ha i matpakken! Jeg bruker grovt brød, har på majones og noen salatblader. Skiver opp kjøttet og legger det på salaten. Kvern over litt salt og pepper og dryss på litt urter hvis du har. Ta med noen cherrytomater som du deler og legger på skiven før lunsjen nytes til stor misunnelse fra dine kolleger... Se oppskriften http://helenesmat.blogg.no |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|