|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Jeg har lært meg et fantastisk ord for sånn "pute foran ansiktet-flau"-moment!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Jeg har lært meg et fantastisk ord for sånn "pute foran ansiktet-flau"-moment!!Skjermflau er et godt ord! (de brukte det på ... øøøh ... Team Antonsen! en gang, og jeg bruker det av og til. Om Curb your enthusiasm for eksempel. Det går vel ikke an å se på det uten å skjemmes
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Jeg har lært meg et fantastisk ord for sånn "pute foran ansiktet-flau"-moment!!Det var bra ord!
![]() |
#5 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har lært meg et fantastisk ord for sånn "pute foran ansiktet-flau"-moment!!Huh? Skjermflau? Det har da vært i mitt vokabular i flere år.
![]() |
#7 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Jeg har lært meg et fantastisk ord for sånn "pute foran ansiktet-flau"-moment!!Veldig beskrivende.
![]() |
![]() |
#8 |
Tatt på
|
![]() Sv: Jeg har lært meg et fantastisk ord for sånn "pute foran ansiktet-flau"-moment!!Skjermflau og Kristoffer Skau-flau er ordene jeg bruker når jeg blir flau av noe jeg ser på.
![]() |
#9 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Jeg har lært meg et fantastisk ord for sånn "pute foran ansiktet-flau"-moment!!Bra ord! Jeg blir skikkelig skjermflau når jeg ser folk skjemme seg ut på Idol-audition i fullt alvor.
![]() |
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Jeg har lært meg et fantastisk ord for sånn "pute foran ansiktet-flau"-moment!Skjermflau blir jeg veldig sjelden, men Mr che er sterkt plaget....
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har lært meg et fantastisk ord for sånn "pute foran ansiktet-flau"-moment!Det var et bra ord ja.
![]() |
#12 |
trøtt
|
![]() Sv: Jeg har lært meg et fantastisk ord for sånn "pute foran ansiktet-flau"-moment!Jeg blir skjermflau av f.eks. The Office og skjult kamera og masse annet. Må bare skru av.
![]() |
#13 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har lært meg et fantastisk ord for sånn "pute foran ansiktet-flau"-moment!
Klovn gjør MEG skjermflau. Ihvertfall sammen med moren min.
![]() |
#14 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har lært meg et fantastisk ord for sånn "pute foran ansiktet-flau"-moment!Skjermflau,faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Jeg har lært meg et fantastisk ord for sånn "pute foran ansiktet-flau"-moment!Skjermflau var eit godt ord! Eg blir fort plaga og må gå ut når det blir for ille. Plutseleg er eg veldig opptatt på badet eller på kjøkenet. Er det riktig ille må eg heilt ned i kjellaren for å setje på vaskemaskina. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg har lært meg et fantastisk ord for sånn "pute foran ansiktet-flau"-moment!Herlig ord.
![]() |
|
|