|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Reklame fra Groupon i innleggeneDe siste dagene så har jeg innimellom lagt merke til at enkelte ord i innleggene er grønne, med dobbel understrek, og som aktiv link til Grupon. Er ikke sikker på om dette gjelder tilfeldige ord, eller om det er noe system i det, men "mye" og "meget" er ord jeg har lagt merke til.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reklame fra Grupon, i innleggene...Nope, ikke noe her.
![]() |
#6 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reklame fra Grupon, i innleggene...Ikke her heller. Bruker Opera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reklame fra Grupon, i innleggene...Det kan være flere grunner hvorfor. Jeg vil tro at det på et vis er installert et tillegg på maskinen. Hvordan dette tillegget er installert varierer. Det kan være at man har lastet ned et eller annet program der utviklerne har en avtale med Groupon, og at dette blir installert med mindre man under installasjonen av programmet angir at det ikke skal installeres - altså en avkryssingsboks som man må ta bort avkryssingen i.
![]() |
#8 |
<*(((<
|
![]() Sv: Reklame fra Grupon, i innleggene...Det mrc sa. Tipper du har fått en extension installert til Chrome som gjør dette, hvis så er tilfelle kan du fjerne den på denne måten: http://www.google.com/support/chrome...?answer=113907
![]() |
#9 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reklame fra Grupon, i innleggene...
Det er noe sånt jeg mistenker ja. Har sjekket det du Torsk viser til, men der ligger det ikke noe. Må ta en titt i kontrollpanelet også.
![]() |
|
|