Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg trenger støvler!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-11, 15:28   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger støvler!

Det er hull i støvlene mine. Jeg må ha nye.
Hva er fint, kult, praktisk, behagelig og har en hyggelig pris?

Jeg registrerer at "alle" har Ilse Jacobsen-støvler, men de ser fryktelig varme og litt klumpete ut. Er det annet som kan være aktuelt? Hva er viktig å tenke på når jeg skal kjøpe støvler? Og skal jeg kjøpe en sprek eller nøytral farge, mon tro?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 15:53   #2
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger støvler!

Jeg fikk høye IJ til bursdagen min, og fordi mannen min var så strålende fornøyd med å oppfatte hva som er trendy hos damer, har jeg beholdt dem. De er klumpete og upraktiske, og ikke særlig nette, synes jeg.

Hunter derimot er fine og nette i modellen, jeg mener så noen skotskrutete her om dagen som var stilige. Egentlig tror jeg at jeg kommer til å investere i Viking-støvler ganske snart siden jeg egentlig ikke bruker støvler som pynteplagg, men vil ha noe til lek med ungene og tur i skog og mark.

Gammel 21-08-11, 15:57   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Ilse Jacobsen, men ønsker meg også Hunter. Ilse Jacobsen er store i størrelsen og veldig vide, men de er lette å tråkke på seg og forsåvidt greie å gå med. Hunter sine er smalere og nettere, men de må jeg trekke på meg, ikke bare tråkke ned i. Og da jeg var gravid ble det altså Ilse Jacobsen, merkelig nok.

Gammel 21-08-11, 16:04   #4
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk Hunter i aubergine til bursdagen min og de er lekre

Gammel 21-08-11, 16:05   #5
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

De var forresten romsligere enn jeg hadde trodd. Jeg kan virkelig bruke mye inni om nødvendig.

Gammel 21-08-11, 16:06   #6
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har høye Viking-støvler og er godt fornøyd med de. Passe pris, passe fine, holder vannet ute. :rema1000:

Gammel 21-08-11, 16:09   #7
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De korte eller nest korteste Ilsestøvlene er veldig kjekke.
Jeg har alle utgavene. De korte har jeg på jobben fordi de er lette å hoppe inn og ut av. De lange bruker jeg når jeg har regntøyet som matcher, de midt i mellom er kjekke ute i hagen og skogen her.
For meg meg fotballegger er Hunterstøvlene ikke noe alternativ og siden jeg trenger noen støvler med god såle og plass til en innleggssåle er de utrolig flotte for meg.

Gammel 21-08-11, 16:25   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes IL og Hunter er utrolig overprisede og kjedelige. Jeg har også tenkt å se om jeg finner nye Viking-støvler, det har visst også kommet en modell med grov såle. Hvis prisen fremdeles er not-insane.

Det er støvler, for svarte!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 16:37   #9
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Standard

Dette er i hvert fall de første støvlene jeg kan føle meg elegant i på vei til jobb. Og været her i byen krever faktisk overraskende ofte skikkelig beintøy. Det er fryktelig kjedelig å være på jobb med våt strømpebukse en hel dag.

De gamle støvlene følte jeg var mer type fjøs- og skogantrekk.

Gammel 21-08-11, 16:43   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg har høye Viking-støvler og er godt fornøyd med de. Passe pris, passe fine, holder vannet ute. :rema1000:

Det var det jeg hadde til det kom hull i. Limegrønne Vikingstøvler med juksesnøring. De var i grunnen helt greie. Og jeg bruker ikke støvler spesielt ofte, egentlig.

Er Hunter så mye bedre at de er verdt prisen?

Gammel 21-08-11, 16:48   #11
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Disse får du på Europris i forskjellige farger. De har også regnkapper i samme farge. Ei venninne hadde kjøpt grå.
-Til Euro-pris... (Hvertfall rimelig)

Gammel 21-08-11, 17:01   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Likte fargen og prikkene, men synes selve snittet, eller hva man skal kalle det når det er snakk om støvler, var litt spesielt/ lite nett/ mangler ord for å forklare.

Gammel 21-08-11, 17:04   #13
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

IJ er litt klumpete, og ikke akkurat elegante, men de er gull verdt her som det ofte er litt kaldt, men veldig slapsete om vinteren. Hunter skal jeg kjøpe når jeg har foretatt en fettsuging av leggene. Ellers har jeg sett andre fine støvler også, altså, på Skoringen, tror jeg. Husker dessverre ikke navnet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 17:08   #14
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Hm, kanskje revurdere I.J. da?

Er virkelig Hunter så smale? Jeg tror jeg må ut og prøve.

Gammel 21-08-11, 17:12   #15
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har nok litt kraftige legger, for jeg ser ofte folk som er kraftigere enn meg sånn ellers som har Hunter. :freak:

For ordens skyld: Jeg har ikke planer om å fettsuge leggene. :så plutselig for meg en opphetet diskusjon:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 17:16   #16
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg har nokre 15 år gamle Viking slagbjørn som er trekt fram av skapet igjen. Veldbrukt i skog og mark (jobb) - hadde aldri trudd at eg skulle bruke dei til å gå til jobben med Dei er brune rett og slett. Kunne nok tenke meg eit par i litt finare farge, men likar Viking sin modell - den er litt smal rundt "okla" ("ankelen") og var rekna som damemodellen i si tid. Er nok plass til litt legg likevel trur eg. Men dei er temmelig traktor i forhold til pen-støvlar altså. Og dei er altfor tunge.

Henger med i tråden her, for eg og vil ha nye.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 17:16   #17
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hm, kanskje revurdere I.J. da?

IJ med gode ullsokker har faktisk vært varmt og godt de to siste, kalde, vintrene her. Og gode å vasse i dyp snø med.

Hunter er ikke veldig smale nei, men de er smalere enn IJ. Med litt tykke sokker og bukse så smetter de ikke like lett på.

Gammel 21-08-11, 17:16   #18
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også litt i overkant kraftige legger. IJ passer ypperlig, jeg har både høye og lave.
Hunter er fine, men jeg har ikke engang turt å prøve - jeg ser jo at de er for folk som har litt slankere legge enn meg. Jeg har forøvrig korte sorte og brune lange IJ.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 17:33   #19
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Eg har nokre 15 år gamle Viking slagbjørn.

Slagbjørn, sier du?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 17:35   #20
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

IJ er litt klumpete, og ikke akkurat elegante, men de er gull verdt her som det ofte er litt kaldt, men veldig slapsete om vinteren. .

Enig. Og fettsuging tror jeg ikke hjelper på de store leggmusklene mine.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:46.