|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Blogg i undervisning?Jeg skal undervise i et fag som heter kreativ kommunikasjon på 8. trinn og vurderer om jeg skal opprette en blogg hvor jeg kan være interaktiv med elevene mine. Jeg har ikke så stor erfaring med å være blogger og trenger derfor idéer. Noen som har erfaring? Eller som kan tenke seg å komme med idéer?
![]() |
#2 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blogg i undervisning?Jeg ville ikke likt at mitt barn skulle blogge åpent på nett i den alderen, kjenner jeg. Det er jo noe med at hun både kan gjenfinnes nå, og også søkes opp på nett i all framtid, av framtidige kjærester, rivaler, arbeidsgivere, konkurrenter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Blogg i undervisning?Viktige spørsmål, Charlie! Jeg kommer ikke til å sette igang med en eventuell blogg før jeg har kjørt det via ledelsen i allefall. Alt det formelle må helt klart avklares først.
![]() |
|
|