|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Dødskul app for Apple geeks!Geektool! Fås gratis i Apple store! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dødskul app for Apple geeks!Hehehe, jeg synes det blir litt morsomt når det er en stor nyhet at noen har laget tilleggsfunksjonalitet i OS/X som gir den muligheter vi har hatt i andre OS (spesielt Linux) i årevis.
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Dødskul app for Apple geeks!
Jeg har aldri påstått at Apple er ute med alt først tror jeg? Dette er vel ikke akkurat en stor nyhet heller, for såvidt det er meg kjent så har dette eksistert en god stund.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dødskul app for Apple geeks!Slapp av Joika, jeg ser på bildet ditt at du ikke er så fortapt som du gir inntrykk av
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]() Sv: Dødskul app for Apple geeks!
Det er jeg helt enig i! Jobs spekulerer i å til stadighet "lekke" informasjon, det er det ingen tvil om. Men nå har han slutta da, så da blir det sikkert helt andre boller.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dødskul app for Apple geeks!Stilig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Dødskul app for Apple geeks!Den nedre delen av "lista" på høyresiden leser inn fra en fil i en fellesmappe vi har på Dropbox på jobb. Når en person oppdaterer den med feks en ting som må gjøres så distribueres beskjeden ut på desktopene til alle. Morsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|