|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kan noen ta en titt på dette huset?Så det jeg lurer på er strømledningen over huset? Er dette høyspent ledning? Er det farlig noen som vet? Hva er deres betenkeligheter med hus i nærheten av denne ledningen eller andre høyspentledninger? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Kan noen ta en titt på dette huset?Det ser ut som en høyspent ledning ja og disse suser veldig.
![]() |
#3 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen ta en titt på dette huset?Ser ut som en høyspentleding, hvor langt unna den egentlig er, og om dette eventuelt er farlig, skal jeg ikke uttale meg om
![]() |
#4 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen ta en titt på dette huset?Jeg syntes det bare så ut som strøm eller telefon?
![]() |
#7 |
Erfaren
![]() Sv: Kan noen ta en titt på dette huset?Ja det er de bak huset jeg tenker på. Om man ser på flyfoto ser man det bedre. Ellers hadde dette vert midt i blinken for oss men noe som er farlig med tanke på helse vill jeg ikke utsette barna mine for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Etylbarbital
![]() Sv: Kan noen ta en titt på dette huset?Har du sett på bilder herfra: norgeibilder.no
![]() |
#11 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen ta en titt på dette huset?Tja, zoomer du inn på flyfotoet ser du ihvertfall at de går rett over hagen.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Kan noen ta en titt på dette huset?Det er høyspentledninger som går bak/over huset ja, den andre som går over taket er nok lavspent, evt. telefonledning. Sist redigert av Señora : 10-09-11 kl 21:12. Årsak: Mer bastant ang. høyspentledninger, sjekket kartet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Kan noen ta en titt på dette huset?Bra romløsning. Fasinert over strien på veggene. Mener mine besteforeldre hadde sånn på 70 tallet, og jeg husker den som utdatert allerede da
![]() |
#14 |
Kleintje I + II
![]() Sv: Kan noen ta en titt på dette huset?Dette området er visst kjempepopulært i følge budstikka
![]() |
#15 |
Erfaren
![]() Sv: Kan noen ta en titt på dette huset?Men hva er grunnen til at dere ikke ville ha kjøpt i nærheten kjenner jeg må overbevises for vi har nå som dere vet lett etter hus lenge, og jeg kjenner jeg er møkk lei. Og ett spørsmål til er det forskjeller på høyspent ledning vs høyspent ledning? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Erfaren
![]() Sv: Kan noen ta en titt på dette huset?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Kan noen ta en titt på dette huset?Jeg bvet ikke om det er vitenskapelig bevist, men det er jo områder som har fått høyspentledning over seg som man mener har fått en overopphopning av krefttilfeller blant de som bor like i nærheten.
![]() |
#18 |
Kleintje I + II
![]() Sv: Kan noen ta en titt på dette huset?Forhøyet felt rundt ledningene er min grunn.
![]() |
#19 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kan noen ta en titt på dette huset?Høyspentledning, da tenker jeg på disse svære beistene som på en måte er motorveien i strømnettet.
![]() |
#20 |
Erfaren
![]() Sv: Kan noen ta en titt på dette huset?
Ja jeg er helt enig med deg. Det var akkurat slike jeg også tenker de som lyner og lyser når det regner. Men mener du med dette da at det kan være fra gammelt av hvor kablene rett og slett ikke ble gravd ned? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|