Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Stylingtips

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-11, 22:12   #1
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Stylingtips

Jeg har denne vakre saken, men i blå-grønne farger i stedet:

Og jeg sliter med bruken. Veldig! Altså, hva kan jeg bruke av tights, genser, strømpis, cardigan osv osv. Farger?

Kjolen er så fiiin, men det hjelper lite når den henger i skapet bare...

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 22:16   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stylingtips

Føler meg skyldig!

Jeg ville brukt turkis strømpebukse, tror jeg, og kanskje en turkis cardigan utenpå.

Et lite bilde i riktige farger:

Gammel 06-09-11, 22:19   #3
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Føler meg skyldig!

Jeg ville brukt turkis strømpebukse, tror jeg, og kanskje en turkis cardigan utenpå.

Men det har jeg ikke!!

Og jeg har liksom et behov for å bruke den i morgen... (Og ja, det var din. Vakre, vakre kjolen...)

Gammel 06-09-11, 22:26   #4
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Tror det ville gått bra med brunt til også. Brune tights og brun cardigan?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 22:29   #5
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Det ser ut som om grått kan funke til denne kjolen, stemmer det (det fins jo så mange grånyanser at jeg ikke tør si bastant hvilken gråfarge).

Nydelig kjole!

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 22:31   #6
Krem

Standard

Jeg har grått, svart og hvitt. Og turkis cardigan...

Gammel 06-09-11, 22:31   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brunt eller grått? Det lille bildet er dårlig, altså - det småmønstrete er i turkis og en lys grønnfarge.

Nøytrale, lyse strømper går jo også bra.

Gammel 06-09-11, 22:33   #8
Krem

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Brunt eller grått? Det lille bildet er dårlig, altså - det småmønstrete er i turkis og en lys grønnfarge.

Nøytrale, lyse strømper går jo også bra.

Jeg lukter shopping. Så da mottas linker med tips og!

Gammel 06-09-11, 22:36   #9
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes turkis blir litt overmatch som tilbehør til den kjolen. Ville gått for grå strømpebukse.

Gammel 06-09-11, 22:37   #10
Krem

Standard

Hvit genser inni, grå strømpis og turkis trekvart cardigan? :øyner håp:

Gammel 06-09-11, 22:38   #11
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ikke så glad i gensere inni kjoler og topper. Ville heller gått for en kort cardigan utenpå. Gjerne med trekvart-armer.

Gammel 07-09-11, 07:06   #12
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sort, grått. Muligens den mørkeste blåfargen? Hvitt går vel også.
Genser inni funker helt fint, både langermet og tre-kvart.
Farger, feks:
grå strømpebukser og turkis cardigan,
sort strømpebukse og turkis eller grå cardigan,
sort strømpebukse og grå/turkis/sort tre-kvart genser.
Og hudfarget strømpis ja, og en eller annen farge på overdel...
Mye som kan brukes til her gitt

Gammel 07-09-11, 07:14   #13
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Ikke Tyrkia tilbehør, det blir overmatch. Grått eller brunt!

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 08:52   #14
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Ser gjerne bilde av Tyrkiatilbehør?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 08:55   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg tenkte umiddelbart på souvenirsmykker av typen med "øyne". Det hadde jo passet veldig godt også:

Ellers kommer jeg ikke over at dere mener brunt går til denne kjolen. Jeg skjønner at jeg må være en ekstrem overmatcher i andres øyne. (Og nå har jeg jo sett kjolen på nært hold også, da.)

Gammel 07-09-11, 08:59   #16
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

H&M har pene cardigans i utallige farger som nok hadde vært fint til. De er ikke så lange, tror de er 60cm.
Jeg ville brukt sort cardigan og sorte strømper til.

Gammel 07-09-11, 09:19   #17
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Mørk blå cardigan, kanskje mørkeblå strømpebukser også, brune skinnstøvletter og en brun skinnveske til.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 09:24   #18
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde brukt sorte strømpebukser og sort eller grå cardigan.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 09:43   #19
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hvah? Har De ikke sett Tyrkiatilbehør før? De følger ikke med på hva som er moderne, unge dame?

Forbakede iPhone, turkis tilbehør, turkis.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 09:47   #20
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempefin kjole! Jeg ville ha valgt sort tilbehør.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.