|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
kamelkonsument
|
![]() Vis meg dine stue- og/eller kjøkkengardiner!Jeg har gardinvegring og trenger inspirasjon.
![]() |
#2 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Midt-Norge
![]() |
![]() Sv: Vis meg dine stue- og/eller kjøkkengardiner!De har 40% salg på Kid nå da. Jeg kjøpte helt enkle grå gardiner til stua der nå. Gisle heter de, og de er ensfarget og litt kraftig stoff med maljer øverst. Hvis du går inn her: http://www.kid.no/produkter/show/101...9160/791622016
![]() |
#3 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg dine stue- og/eller kjøkkengardiner!Jeg skal også kjøpe Gisle, men ser i reklamen at de ikke omfattes av 40%-avslaget.
![]() |
#4 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Midt-Norge
![]() |
![]() Sv: Vis meg dine stue- og/eller kjøkkengardiner!Det kosta bare 85 kroner for 1 lengde på 1.60 nå da, og litt mer for den lengste. Så de er på tilbud som er bedre enn 40% da regner jeg med.(ikke noe mattegeni )
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg dine stue- og/eller kjøkkengardiner!Her er mine: ------> |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Vis meg dine stue- og/eller kjøkkengardiner!Gisle-gardinene falmer noe fryktelig i sola! Kjøpte noen grønne, de varte ikke sommeren ut før de var bleket og falmet. Anbefaler ikke med mindre man kjøper en helt lys farge.
![]() |
![]() |
#9 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg dine stue- og/eller kjøkkengardiner!
Takk for advarselen.
![]() |
#10 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg dine stue- og/eller kjøkkengardiner!Jeg har fire av hver av disse panellengdene på stua. Selvsydde.
![]() |
|
|