|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Oppbevaring av gulrotmuffinsJeg vil tro at gulrotkake i seg selv godt kan oppbevares på benken over natta, men hva med glasuren? Den inneholder jo ost, så hvis jeg pynter gulrotmuffinsene halvveis ferdig nå, må de kanskje stå kaldt?
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Oppbevaring av gulrotmuffinsI fryseren? Nei, det er vel ingen vits i - gulrotkake blir jo bedre av å stå et par dager, synes jeg, og de skal spises allerede i morgen. Det er nok best å vente med glasuren til i morgen, også fordi det lett blir mye klin, og vi har begrenset med kjøleplass.
![]() |
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Oppbevaring av gulrotmuffinsJa, det tar jo veldig kort tid å dra sammen den glasuren, da, det eneste er at smøret og osten bør være helt temperert. Hvis du skal ha den rett etter barnehagetid, hadde jeg faktisk målt opp det jeg skulle ha på morgenen og latt det stå ute til du kommer hjem.
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Oppbevaring av gulrotmuffins
... men da er vi vel like langt hva osten angår?
![]() |
![]() |
#8 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Oppbevaring av gulrotmuffins
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppbevaring av gulrotmuffinsMe oppbevarer kaker i kjellaren. Der er det rundt 10 grader. Ostekake, gulrotkake, sjokoladekake, eplekake etc. Einaste som som går i kjøleskapet er bløtkaka og Oreokaka.
![]() |
|
|