|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Halloween og alderNår synes dere at barna er for gamle til å gå rundt å tigge godteri? Eller synes dere ikke det er noen aldersgrense? Hun min mener jeg er streng, for jeg satt ned foten for to år siden. Jeg syntes det var sent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Halloween og alder.Er det ikke 12 år som er "grensen"? Det sa iallfall en amerikansk venninne til meg en gang. Mine har ikke gått rundt og tigget etter fylte 12 år.
![]() |
#4 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Halloween og alderJeg tenker også at 10-12 års alderen er øvre grense.
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Halloween og alderEr de ordentlig utkledd så kan de gjerne være eldre for min del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Halloween og alder12 år vil nok jeg sette som en øvre grense også. 15-åringen her har ikke gått på flere år.
![]() |
|
|