Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Halloween og alder

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-11, 14:15   #1
Ella8pw
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Trondheim
Ella8pw har et hav av muligheter foran seg
Spørsmål

Halloween og alder

Når synes dere at barna er for gamle til å gå rundt å tigge godteri? Eller synes dere ikke det er noen aldersgrense? Hun min mener jeg er streng, for jeg satt ned foten for to år siden. Jeg syntes det var sent. Hun er 14 nå. Er jeg bare en gammel tante?

Halloween er på mandag, ergo åpner jeg ikke døra i dag.

Ella8pw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 14:18   #2
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Halloween og alder.

Er det ikke 12 år som er "grensen"? Det sa iallfall en amerikansk venninne til meg en gang. Mine har ikke gått rundt og tigget etter fylte 12 år.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 14:26   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Halloween og alder

10-12 år syns jeg er grensen. Etter det kan de heller samle seg å ha halloweenselskap om det er så om å gjøre.

Gammel 30-10-11, 14:28   #4
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenker også at 10-12 års alderen er øvre grense.

Gammel 30-10-11, 15:10   #5
mammaugla
Superduperaktiv

mammaugla sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Er de ordentlig utkledd så kan de gjerne være eldre for min del.
Men jeg blir irritert hvis tenåringer kommer i gjenger på døra uten å være utkledd.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 15:21   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

12 år vil nok jeg sette som en øvre grense også. 15-åringen her har ikke gått på flere år.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.