Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg er på jakt etter den ultimate dagplanleggeren ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-11, 09:24   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er på jakt etter den ultimate dagplanleggeren ...

.. og jeg finner absolutt ingenting, annet enn på amazon, og der blir frakten dyrere enn det jeg bestiller.

Det bør være en slags "perm", plass til notatblokk inni der også, helst noen plastlommer, en kalender med god plass til å skrive etc.

Hjelp?

Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 12:01   #2
Stompen
Aktiv

Stompen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Sv: Jeg er på jakt etter den ultimate dagplanleggeren ...

Henger meg spent på her jeg...

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 12:10   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 12:20   #4
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Design din egen: http://www.personligalmanakk.com/NO/

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 23:07   #5
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Design din egen: http://www.personligalmanakk.com/NO/

Denne har jeg og den er gull verdt! Også kan jeg synkronisere den mot Facebook og outlook, så jeg har alle viktige bursdagsdatoer printet rett i boken

Gammel 03-11-11, 06:40   #6
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Handy Size i veska (7-tommers skjerm).

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 08:26   #7
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Ble litt nysgjerrig på hva du fant på Amazon jeg.

Ellers har jeg store problemer selv med å lande på en løsning. Jeg ender ofte opp med å kjøre flere systemer. Har en almanakk m/lommebok og adresseliste som jeg skriver i for hånd, en iPad, iPhone og Mac som er synket mot hverandre. Og så blir det ofte liggende litt lapper og lister rundt forbi... Jeg trenger OGSÅ en ultimat løsning

Gammel 03-11-11, 08:54   #8
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg endte med å kjøpe meg en A5 a-plan. Jeg har ikke noe kalender som funker i den enda, men skal få kjøpt meg i dag.
Da fikk jeg ordnet så jeg kan ta notater etc i den, og ha alle lister osv samlet i en bok. (Jeg har hauger med lister...)

Vi bruker også google kalender, som både jeg og madammen har tilgang til. Jeg kommer til å sørge for at ting står både i kalenderen min, og på google kalender.

På amazon fant jeg mye permer der det også var plass til notater etc. Det er litt det som har vært greia mi, jeg må ha plass til å skrive, og helst ha alt samlet på en plass. Det ser det ut som om jeg har fått til nå...

Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.