|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Det går ut over fler enn man tror (voldtektsbølgen)Ikke alltid så greit for menn i byens gater heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det går ut over fler enn man tror (voldtektsbølgen)Bra skrevet og tankevekkende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det går ut over fler enn man tror (voldtektsbølgen)Tankevekkende og sant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Det går ut over fler enn man tror (voldtektsbølgen)Sikkert verre nå, men det er nok ikke noe nytt at kvinner blir redde om en mann går etter dem. Trenger verken være full eller lettkledd. Fint noen setter fokus på det, men er nok ikke noe nytt for menn heller.
![]() |
#6 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Det går ut over fler enn man tror (voldtektsbølgen)Jeg ble både glad og lei meg over innlegget. Lei meg fordi jeg også i dag ble minnet på hvor mye skade noen menn gjør med sine handlinger, men også glad fordi jeg ble minnet på at det også finnes menn (de fleste!) som engasjerer seg i saken, og er like fortvilet som oss kvinner over situasjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Det går ut over fler enn man tror (voldtektsbølgen)Denne var bra.
![]() |
|
|