Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Liker dere Star Wars?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-11, 13:44   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker dere Star Wars?

Jeg orker ikke å styre med en spørreundersøkelse som skal dekke alle familieformer, så derfor spør jeg bare:

Liker du Star Wars?
Ville du blitt glad for en Star Wars-relatert gave?

Hvis du er gift/samboer/kjæreste:

Liker din kjære Star Wars?
Ville din kjære blitt glad for en Star Wars-relatert gave?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 13:47   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker dere Star Wars?

Ja!!
Ja!!
Og
Ja!!
Ja!!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 13:48   #3
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mitt svar er NEI!! på alt. Jeg er møkklei av Star Wars-maset overalt.

Gammel 04-11-11, 13:49   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei
Nei
Tror ikke det
Tror ikke det

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 13:51   #5
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg liker Star Wars, og kunne blitt glad for en Star Wars-relatert gave, det kommer an på hva gaven var og hvem den var fra. Mannen liker Star Wars, men jeg er ganske sikker på at han ikke hadde blitt glad eller sett poenget med en Star Wars-relatert gave.

Er det så mye Star Wars-mas? Har ikke sett noe til det.

Gammel 04-11-11, 13:53   #6
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Liker du Star Wars?Nei
Ville du blitt glad for en Star Wars-relatert gave?Nei

Liker din kjære Star Wars? Tja, har sett filmene, men er ikke blodfan.
Ville din kjære blitt glad for en Star Wars-relatert gave? Nei.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 13:54   #7
Svampe
Superduperaktiv

Svampe sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Nei

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 13:54   #8
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Er det så mye Star Wars-mas? Har ikke sett noe til det.

Jeg har sett noe til det på jevnlig basis siden jeg joinet IT-bransjen for 12 år siden. Hvis et menneske til ser på meg med hakeslepp til navelen fordi jeg ikke liker Star Wars så kommer jeg til å bli gal.

Gammel 04-11-11, 13:54   #9
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Nei på alt.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 13:55   #10
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg har sett noe til det siden jeg joinet IT-bransjen for 12 år siden. Hvis et menneske til ser på meg med hakeslepp til navelen fordi jeg ikke liker Star Wars så kommer jeg til å bli gal.

Den eneste voksne personen jeg kjenner som virkelig, virkelig liker Star Wars, er i IT bransjen.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 13:56   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker du Star Wars? JA
Ville du blitt glad for en Star Wars-relatert gave? TJA, ikke egentlig.

Liker din kjære Star Wars? NEI
Ville din kjære blitt glad for en Star Wars-relatert gave? NEI

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 13:56   #12
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Den eneste voksne personen jeg kjenner som virkelig, virkelig liker Star Wars, er i IT bransjen.

Tviler ikke.

Gammel 04-11-11, 13:56   #13
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Nei til alt for min del også,Star Wars var virkelig ikke meg,selv om jeg led meg gjennom en film for mange år siden.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 13:57   #14
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har sett noe til det på jevnlig basis siden jeg joinet IT-bransjen for 12 år siden. Hvis et menneske til ser på meg med hakeslepp til navelen fordi jeg ikke liker Star Wars så kommer jeg til å bli gal.

Lite mas i Biologibransjen. Bytt jobb, det er nok løsningen.

Gammel 04-11-11, 13:57   #15
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker de gamle Star Wars-filmene veldig godt, og ville nok svart et mer helhjertet "ja" på alle spørsmålene hvis det ikke hadde vært for de nye filmene, og enda mer Clone Wars og alt det der. Det er både vesentlig dårligere enn de gamle filmene og har ført med seg mer "mas" enn vi ellers ville vært utsatt for. Men både jeg og mannen ville sikkert blitt glad for en Star Wars-relatert gave hvis det var en fin/morsom/kul gave. Jeg har ikke noen aversjon mot Star Wars, jeg bare liker det ikke like godt som for, tja, 15 år siden.

Gammel 04-11-11, 13:58   #16
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Lite mas i Biologibransjen. Bytt jobb, det er nok løsningen.

Tja, jeg prøvde for et års tid siden, men fikk ikke napp i noen annen bransje. De var vel redde for at jeg skulle begynne tjatre i det uendelige om Star Wars.

Gammel 04-11-11, 13:58   #17
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Nei, nei, nei og nei.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 13:59   #18
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, jeg prøvde for et års tid siden, men fikk ikke napp i noen annen bransje. De var vel redde for at jeg skulle begynne tjatre i det uendelige om Star Wars.

Du kan med andre ord like gjerne gi opp og begynne å like det. Siden du allerede har alle ulempene ved å være Star Wars-fan.

Gammel 04-11-11, 14:12   #19
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Har betydelig større forhold til Star Wars en mange kristne har til bibelen- Ja til alt bortsett fra sambo som har mere forhold til bibelen en Star Wars(men han er pen å se på da....)
(Clone Wars er bare tull)

Gammel 04-11-11, 14:15   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker du Star Wars? Sånn passe.
Ville du blitt glad for en Star Wars-relatert gave? Ja, for jeg liker retromerchen bedre enn filmene. :shallow:

Liker din kjære Star Wars? Ja, veldig.
Ville din kjære blitt glad for en Star Wars-relatert gave? Ja, veldig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.