|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Hvor finner jeg en klassisk og/eller kul ulljakke?Jeg trenger en ordentlig god og varm ulljakke, ikke bare tynne cardigans. Gjerne litt lang, men ikke kåpelang, bare litt ned på rumpa. Hvor finner jeg det? Jeg så en ganske klassisk fra Sand i går, men den var litt for dus og rosa, og en fra Peak Performance, men den var litt for fargesprakende.
![]() |
#2 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvor finner jeg en klassisk og/eller kul ulljakke?Benetton/Sisley? De har jo masse i ull; greie priser og jeg ender stort sett opp med en ny strikkejakkegreie derfra hver kuldesesong. Kvaliteten er ikke overveldende da, så de varer sjelden mer enn en sesong uten å se shabby ut.
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor finner jeg en klassisk og/eller kul ulljakke?Ja, det er nettopp det. Jeg har hatt et par tynne ullcardigans fra Bennetton, og de nupper helt vilt. Kanskje de litt tykkere jakkene oppfører seg bedre.
![]() |
#4 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvor finner jeg en klassisk og/eller kul ulljakke?Sisley har i hvert fall mye bedre kvalitet, men er dyrere da. Og mer damete ofte.
![]() |
![]() |
#6 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hvor finner jeg en klassisk og/eller kul ulljakke?Har du sett på Noa Noa? Der er det ofte ulljakker med fint snitt (i motsetning til en del av de andre klærne der).
![]() |
#8 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg en klassisk og/eller kul ulljakke?Hvis du liker hette, har Åsnes noen fine.
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor finner jeg en klassisk og/eller kul ulljakke?
Ja, jeg var innom der i går. De hadde bare ganske tynne, med påsydde perler og paljetter og sånn.
![]() |
#10 |
Retromum
|
![]() Sv: Hvor finner jeg en klassisk og/eller kul ulljakke?Jeg har denne fra Desigual, fått mange komplimenter.
![]() |
#11 |
kan tilsettes alkohol
|
Det er det som ofte er problemet, det er så mye dill på alt. Jeg har en veldig fin derfra, men den er et par år nå.
![]() |
#12 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg en klassisk og/eller kul ulljakke?Strikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor finner jeg en klassisk og/eller kul ulljakke?Alt som syns at det er fra Desigual eller Moods of Norway er uaktuelt.
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
Nei, ikke jeg heller. De er nok ikke helt meg, sånn generelt, men innimellom finner jeg noe lekkert der. Nå er det veldig julebordsaktig, med perler og paljetter både her og der.
![]() |
#18 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hvor finner jeg en klassisk og/eller kul ulljakke?De har enkle, fine ulljakker på |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvor finner jeg en klassisk og/eller kul ulljakke?Jeg har fra Kristine Vikse da, som jeg liker. De finnes vel i både lang og litt kort.
![]() |
#20 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Ah, den ser fin ut! Nei, det nytter med strikking hvis tidsfristene er knappe. Jeg holder på med langerma tunika i tynn alpakka til studentdatter. Pinner 2.5. Mønster fram og tilbake på forside og rygg. Det er ikke måte på hvor det går unna. Jatta. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|