Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Telefonen min er borte! Noen som "ser" den?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-11, 14:33   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Telefonen min er borte! Noen som "ser" den?

Det er vel liten sjanse for at noen her inne kjenner noen som "ser" hvor ting som kommer bort har blitt av. Men jeg prøver likevel for jeg er rimelig desperat.

Hvis noen her inne selv ser slike ting så ta kontakt med meg da.
Eller om noen vet av eller kjenner noen jeg kan ringe.

Jeg fatter og begriper ikke hvor den kan være altså!

Gammel 27-11-11, 14:40   #2
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Telefonen min er borte! Noen som "ser" den?

Du kan ringe telefonen din :hjelpsom:

Ellers har min etpar ganger glidd ned under bilsetet mitt når den er vekk. Hvis ikke et barn har lånt den.....

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 14:42   #3
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Falt mellom setene i bilen?

Gammel 27-11-11, 14:42   #4
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg "ser" at den ligger den du la den fra deg sist.

Gammel 27-11-11, 14:43   #5
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Erica. Evt. at den har falt ut av veska når du tok den med deg bort til baren for å kjøpe ny drink. :erfart igår:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 14:44   #6
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Hehe, det har vi gjort. Opptil flere ganger. Det ringer, så den fungerer fortsatt. Så da kan den umulig ligge ute.
Men den er slått på lydløs... :klaskepanne: Så den kan ligge hvor som helst.
Den går vel tom for batteri i løpet av ettermiddagen også.
Har legg gjennom hele huset. I kjøleskap, skittentøysdunker, jakker, i bilene, klesskapene, skuffer, under trappa, ja overalt.

Gammel 27-11-11, 14:45   #7
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Og så var jeg veldig lite i baren i går formiddag.
Jeg sa til mannen min da vi kjørte opp til lokalet hvor vi var på julebord kvelden før at nei, nå glemte jeg telefonen min hjemme jeg. Så jeg vet da fanken.

Gammel 27-11-11, 14:48   #8
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Hva?? Hører du den ringer når den står på lydløs?

Gammel 27-11-11, 15:11   #9
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vent til det blir mørkt ute, slå av alle lys, og gå fra rom til rom mens du ringer. Telefonen lyser når den ringer, så da finner du den kanskje. Samme med bilen.

Lykke til!

Gammel 27-11-11, 15:25   #10
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Den ligger innetullet i pleddet i sofaen.

Gammel 27-11-11, 15:30   #11
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruk blåtann handsfrien og skruden på, la mannen ringe deg og snakk deg inn i området der den er. Bare husk at det ikke ringer i handsfrien om det står på lydløs så du må bare ta den når du vet det ringer..

:btdt: og den lå i bilen utenfor huset.....

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 15:33   #12
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det positive er at nå har du knallargument for å handle en iphone. Den kan lokaliseres selv om den er på lydløs.

Gammel 27-11-11, 15:40   #13
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Det er vel liten sjanse for at noen her inne kjenner noen som "ser" hvor ting som kommer bort har blitt av. Men jeg prøver likevel for jeg er rimelig desperat.

Hvis noen her inne selv ser slike ting så ta kontakt med meg da.

Beklager. Jeg er best på auraanalyse.

Gammel 27-11-11, 16:01   #14
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det positive er at nå har du knallargument for å handle en iphone. Den kan lokaliseres selv om den er på lydløs.

Det trenger du ikke iPhone for å kunne. Den funksjonen har jeg på Androidtelefonen min (Samsung Galaxy S2) også. "Where's My Droid" heter den. Sender en SMS til telefonen med et forvalgt bestemt ord, og da ringer telefonen så så lenge høyt selv om den i utgangspunktet stod på lydløs.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 16:21   #15
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

I bukselomma på ei bukse i skittentøykurven.

Gammel 27-11-11, 17:39   #16
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Jeg har selvfølgelig ikke den appen, jeg har jo steinkontroll.

Det er ikke mange dagene siden jeg sa jeg skal ha iPhone neste gang. Og så forsvinner telefonen. :myser:

Det er ingen her inne som har en gammel tante eller noe som har ringt til en sånn noen gang heller?

Gammel 27-11-11, 21:07   #17
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Sist befant min seg under trehjulsykkelen. :hjelpsom:

Gammel 27-11-11, 21:24   #18
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Det trenger du ikke iPhone for å kunne. Den funksjonen har jeg på Androidtelefonen min (Samsung Galaxy S2) også. "Where's My Droid" heter den. Sender en SMS til telefonen med et forvalgt bestemt ord, og da ringer telefonen så så lenge høyt selv om den i utgangspunktet stod på lydløs.

Hmm, denne app'en burde jeg kanskje ha som stadig er på leting etter min tlf. Men igjen, hva hjelper det å kunne sende sms når man har bare den ene tlf som er borte. Da er jeg vel like langt.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 21:29   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror bikkja har spist den.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 21:31   #20
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I en lomme på vogna?
Under hodeputa?
På jobb?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.