|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
![]() Skru av alarm på Miele tørketrommelNoen som vet om det er mulig å skru av alarmen som varsler når Miele tørketrommelen er ferdig? Rommet ved siden av vaskerommet skal bli barnerom, men da er det dumt med en alarm som piper ustanselig... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Skru av alarm på Miele tørketrommelJa, det går. Har gjort det, du programmerer med programvalgknappene. Men husker jeg hvilke og hvordan? Nei!
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
![]() Sv: Skru av alarm på Miele tørketrommelTakk, fant den nå tror jeg....ville igrunn vært rart om du hadde klart å huske fremgangsmåten...ikke veldig intuitivt |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skru av alarm på Miele tørketrommel
Er det mulig. Vi har hatt den maskinen i årevis og lyden går oss på nervene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skru av alarm på Miele tørketrommelJeg mener det var en egen alarm-knapp på vår, og at man bare holdt denne inne ganske lenge for at alarmen for videre bruk ble deaktivert.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skru av alarm på Miele tørketrommelvår modell er vel snart 5 år, så helt ny er den ikke..
![]() |
#10 |
Klar
|
![]() Sv: Skru av alarm på Miele tørketrommelVi har en AEG Electrolux, og jeg ble lykkelig den dagen jeg fant ut at alarmen kunne skrus av. Vi bor i en liten treroms, så det er ikke veldig vanskelig å få med seg når maskina er ferdig med jobben. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
miele tørletrommelalarm |
|
|