|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Røykelaks og brie til ettåringEttåringen er en kresen kar. Så kresen at han helst vil ha eggerøre, røykelaks og brie (med skorpa) til alle måltider. Leverpostei, prim, smøreoster og slikt er uaktuelt. Da spytter det. Mens får han en bit brie er han lik sin mor og namer og nyter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Røykelaks og brie til ettåringSå lenge du passer på saltet så går det vel bra.
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Røykelaks og brie til ettåringSushi bør jeg nok teste på han, ja. Kanskje jeg endelig får en å dele med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Røykelaks og brie til ettåringJenta mi på tre er også gal etter røykelaks. Men sushi? nei. Laks til middag? nei. Sukk.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Røykelaks og brie til ettåringVår ettåring får sushi og elsker det.
![]() |
#6 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røykelaks og brie til ettåringRøykelaks har så mye salt i seg at selv kattene her nekter å spise det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vaklende
|
![]() Sv: Røykelaks og brie til ettåringSlik var min også. Jeg gav ikke røykelaks kjempeofte, men lette opp mat med smak og testet ut generelt. Sushi var en stor hit her, og er det fremdeles, selv om ingefæren aldri ble populær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Røykelaks og brie til ettåringDet beste jeg visste på den tiden var forresten roquefort-ost og rødbet-salat, så små ganer kan være finurlige.
![]() |
|
|