|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Alpetur i vinter - hvor?Jeg og min søster snakket om at vi skulle ta med våre kjære og dra bort en langhelg i vinter på ski-ferie. Jeg og min søster er ikke flinke på ski så vi kommer nok ikke til å stå i bakken fra morgen til kveld. Gutta er litt mer ivrig. Noen som har tips til sted? Helst der det ikke er alt for dyrt og overkommelig å komme seg til fra Værnes. At det er en koselig plass er altså et stor pluss i og med to av oss ikke kommer til å reise kun for å stå på ski. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alpetur i vinter-hvor?Zermatt står øverst på min alpe-ønskeliste i hvertfall. Sjekk det ut!
![]() |
#3 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alpetur i vinter-hvor?Zermatt er absolutt det beste, men da snakker jeg ski-opplevelse...
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alpetur i vinter-hvor?Zermatt. Fly til Geneve eller Zürich, og ca 3 1/2 til 4 timer på tog. Togene skal være svært komfortable. Koselig by uten biltrafikk.
![]() |
|
|