Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Svært enkel mat til juleavslutning

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-11, 18:51   #1
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Svært enkel mat til juleavslutning

Hjelp! Klassen til Kløver skal ha juleavslutning i morgen. Dette har jeg såklart fortrengt frem til i dag. Og det står på lappen at jenteforeldre skal ta med en matrett og drikke (gutteforeldre slipper unna med kake, visstnok). Jeg er sliten, og verken jeg eller mannen har den ringeste idé om hva vi skal ha med. Ikke vet jeg om det er noen slags oppvarmingsmuligheter der heller. Helst burde jeg jo lage noe glutenfritt, så jeg slipper å være sulten og sur når jeg helst skal være blid og engasjert forelder, men det er ikke et møst.

Hjelp?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 18:53   #2
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Svært enkel mat til juleavslutning

Jeg bruker å lage pizzasnurrer eller salat til ulike skoletilstelninger, men ellers kan kanskje wraps være noe?

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 19:40   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ha med en ildfast form fra morgenen (og kanskje en serveringsskje), kjøp kyllingvinger på veien hjem, en oppskåret loff og en pakke smør. Blir det enklere da?

Gammel 05-12-11, 19:44   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Takk for tips. Det hørtes jo faktisk overkommelig ut. Trenger ikke ha med noe hele dagen, faktisk, for vi bor kloss inntil skolen.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 21:33   #5
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

På vårt tilsvarende arrangement tidligere i høst var både kyllingvinger og kjøttboller populære.

Gammel 05-12-11, 22:19   #6
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Hos oss har det vaert (kalde) kjöttboller eller pölser, ostebiter, grönnsaker med dip, minisalamier, pastasalat eller annen salat samt bröd + nötter/chips/snacks. Ingenting som det er noe styr aa lage.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.