|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sviiisj!!
|
![]() Svært enkel mat til juleavslutningHjelp! Klassen til Kløver skal ha juleavslutning i morgen. Dette har jeg såklart fortrengt frem til i dag. Og det står på lappen at jenteforeldre skal ta med en matrett og drikke (gutteforeldre slipper unna med kake, visstnok). Jeg er sliten, og verken jeg eller mannen har den ringeste idé om hva vi skal ha med. Ikke vet jeg om det er noen slags oppvarmingsmuligheter der heller.
![]() |
#2 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svært enkel mat til juleavslutningJeg bruker å lage pizzasnurrer eller salat til ulike skoletilstelninger, men ellers kan kanskje wraps være noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svært enkel mat til juleavslutningHa med en ildfast form fra morgenen (og kanskje en serveringsskje), kjøp kyllingvinger på veien hjem, en oppskåret loff og en pakke smør. Blir det enklere da?
![]() |
#5 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Svært enkel mat til juleavslutningPå vårt tilsvarende arrangement tidligere i høst var både kyllingvinger og kjøttboller populære.
![]() |
#6 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Svært enkel mat til juleavslutningHos oss har det vaert (kalde) kjöttboller eller pölser, ostebiter, grönnsaker med dip, minisalamier, pastasalat eller annen salat samt bröd + nötter/chips/snacks. Ingenting som det er noe styr aa lage. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|