Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Asylmottak med barn - Oslo/Bærum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-11, 18:43   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Asylmottak med barn - Oslo/Bærum

Jeg har rydder i yttertøy og mellomlagstøy og har store (STORE!) mengder regntøy, yttertøy, fleece og litt ull. Noe er godt brukt (men sett som helt brukandes av meg til mine vokste ut av det) noe av det er som nytt, men ikke fancy merker. Tror ikke jeg orker å starte noen salgstråd på det, og kom på at kanskje det er noe asylmottak kan ha bruk for? Om det kommer familier hit med små barn og lite yttertøy? Eller har de budsjetter for den slags?

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å gi det til lånekassen til barnehagen, men det er rett og lett for mye, tror jeg.

Er det noen som vet om noen asylmottak som kan ha behov?

Gammel 06-12-11, 18:48   #2
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Asylmottak med barn - Oslo/Bærum

Vi har flere ganger levert både tøy, leker, ski og sykler og annet utstyr til et asylmottak nær oss. Har etterhvert blitt godt kjent.
Her har de begrenset med lagringsplass så det bør være tøy som brukes denne sesongen. Du bør ringe først for å forhøre deg om de vil ta i mot og når.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 18:49   #3
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du kan jo prøve krisesenteret i Oslo?

Gammel 06-12-11, 18:49   #4
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Kanskje asylmottaket på Hvalstad? Jeg tror det bor barn der.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 18:50   #5
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Her finner du flere mottak http://www.hero.no/mottak/mottak/tro...valg%29/Mottak

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 19:11   #6
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Flyktningemottak har definitivt ikke budsjetter for denslags.

Krisesenteret tror jeg har trøbbel med lagringsplass til slikt, selv om behovet nok er til stede. Det er mye mulig Fattighuset på Grønland kan ta i mot, de er litt gærne men gode på distribusjon. (Skulle du slumpe til å ha yttertøy til gutter på tre og fem, og tøy/yttertøy generelt til gutt str 74-86, jente str 98/104, jente str 122/128 og gutt str 140 kan jeg godt formidle til noen særdeles trengende via jobb...)

Gammel 06-12-11, 22:20   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vet at Krisesenteret har tar i mot i alle fall.

Har selv litt diverse jeg ikke helt vet hvor skal gå.

Gammel 06-12-11, 22:29   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På Hvalstad tror jeg det i hovedsak er ungdom. På Løren (tror jeg det er) ligger det et med mange barn.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 23:07   #9
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Flyktningemottak har definitivt ikke budsjetter for denslags.

Krisesenteret tror jeg har trøbbel med lagringsplass til slikt, selv om behovet nok er til stede. Det er mye mulig Fattighuset på Grønland kan ta i mot, de er litt gærne men gode på distribusjon. (Skulle du slumpe til å ha yttertøy til gutter på tre og fem, og tøy/yttertøy generelt til gutt str 74-86, jente str 98/104, jente str 122/128 og gutt str 140 kan jeg godt formidle til noen særdeles trengende via jobb...)

Jeg kan plukke ut litt i de to minste kategoriene der.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:07.