|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Asylmottak med barn - Oslo/BærumJeg har rydder i yttertøy og mellomlagstøy og har store (STORE!) mengder regntøy, yttertøy, fleece og litt ull. Noe er godt brukt (men sett som helt brukandes av meg til mine vokste ut av det) noe av det er som nytt, men ikke fancy merker. Tror ikke jeg orker å starte noen salgstråd på det, og kom på at kanskje det er noe asylmottak kan ha bruk for? Om det kommer familier hit med små barn og lite yttertøy? Eller har de budsjetter for den slags?
![]() |
#2 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Asylmottak med barn - Oslo/BærumVi har flere ganger levert både tøy, leker, ski og sykler og annet utstyr til et asylmottak nær oss. Har etterhvert blitt godt kjent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Asylmottak med barn - Oslo/BærumDu kan jo prøve krisesenteret i Oslo?
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Asylmottak med barn - Oslo/BærumKanskje asylmottaket på Hvalstad? Jeg tror det bor barn der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Asylmottak med barn - Oslo/BærumHer finner du flere mottak http://www.hero.no/mottak/mottak/tro...valg%29/Mottak |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Asylmottak med barn - Oslo/BærumFlyktningemottak har definitivt ikke budsjetter for denslags.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Asylmottak med barn - Oslo/BærumVet at Krisesenteret har tar i mot i alle fall.
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Asylmottak med barn - Oslo/Bærum
Jeg kan plukke ut litt i de to minste kategoriene der.
![]() |
|
|