|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Drømmer og magefølelser (i mangel på et bedre ord)I går hadde jeg en litt ekkel opplevelse.
![]() |
#2 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drømmer og magefølelser (i mangel på et bedre ord).Jeg bruker også å få sånne "fornemmelser" og det er veldig ekkelt. Jeg ser på det som at hjernen konsekvensutreder ulike hendelser og at jeg bør være forsiktig. Ingenting av det har gått i oppfyllelse heldigvis.
![]() |
#3 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Drømmer og magefølelser (i mangel på et bedre ord).
Der du jobber nå? Neida, det er ingen der, om de ikke har kommet di siste årene.
![]() |
#4 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drømmer og magefølelser (i mangel på et bedre ord).
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drømmer og magefølelser (i mangel på et bedre ord)Da jeg fikk et alvorlig sykt barn, måtte jeg lære meg å stole på magefølelsen min. Alvorlige episoder kom stadig vekk som lyn fra klar himmel, uten annet forvarsel enn denne merkelige, påtrengende magefølelsen. Som skulle vise seg å stemme, gang på gang. Og som reddet liv, mer enn en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Drømmer og magefølelser (i mangel på et bedre ord)Jeg kan også plutselig få det for meg at jeg ikke skal ut og kjøre nå, for det kommer ikke til å gå bra. Eller at jeg sitter i bilen og tenker at dette er farlig og dette går ikke bra- tror det har litt mer med angsten min å gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drømmer og magefølelser (i mangel på et bedre ord)Jeg har også slike "magefølelser". De kan komme i egentlig alle settinger. Det kan være både ekle, triste og gode ting. Jeg prøver fremdeles å lære meg å høre på disse magefølelsene, og jeg blir flinkere og flinkere.
![]() |
|
|