|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Historien bak nicket ditt?Som ny her inne blir jeg stadig sittende og lure på hvem personene bak alle de fantasifulle nickene er. Så da lurer jeg på: Er det noen som vil fortelle meg hvorfor du har det nicket du har? Sier det noe om hvem du er? Eller er det bare helt ut fra det blå?
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Historien bak nicket ditt?Det er et maskingenerert brukernavn som jeg fikk da jeg foreleste på NTNU i 1998. Egentlig het jeg Becky i all nettsammenheng, etter et kallenavn jeg hadde som barn, men dette nicket var opptatt da jeg kom til snartgravid i 2002. Da ble det Elinblu i stedet, og dette har fulgt meg siden. Jeg likte klangen i det, og syntes det passet til meg som desillusjonert prøver.
![]() |
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Historien bak nicket ditt?Jeg kan jo begynne selv.
![]() |
#4 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
![]() Sv: Historien bak nicket ditt?Er rett og slett bare en mer slaskete utgave av Askepott |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Historien bak nicket ditt?Vi har hatt lignende tråder her tidligere, men en god ting kan selvsagt ikke sies for ofte. Sist redigert av 007 : 26-11-11 kl 23:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Historien bak nicket ditt?Mitt er initialene til datteren min. På andre nettsider har jeg vært Mulatica, og jeg vurderer stadig å bli det her også.
![]() |
#7 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Historien bak nicket ditt?Ut av det blå, mer eller mindre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Historien bak nicket ditt?Samboeren min har siden vi ble sammen kalt meg for snuppa. I mangel på fantasi ble det det navnet jeg registrerte meg med på snartmamma.com i 2002. Har liksom ikke funnet på noe bedre siden og nicket har bare fulgt meg. Skikkelig teit nick som egentlig ikke gjenspeiler meg i det hele tatt.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Historien bak nicket ditt?
Det skjønte jeg først da hun ble ropt opp første skoledag.
![]() |
#11 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Historien bak nicket ditt?Jeg fant nicket mitt i garasjen her.
![]() |
#12 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Historien bak nicket ditt?"Absalon og potten" ...en barnebok av Alona Frankel som var min desiderte favoritt som ganske liten!
![]() |
#13 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Historien bak nicket ditt?Nicket mitt er en kontrast til *skal for all del ikke har noe som ligner på et mammanick* fobien som rådet her tidligere. Og så er jeg glad i ull!
![]() |
#14 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Historien bak nicket ditt?Storebror klarte ikke å si navnet sitt så han kalte seg selv Ginga. Ikke at det likner på navnet hans men det var vel det han hørte da... og da jeg skulle finne på et navn på NybaktMamma så ble det Gina.. Her inne var Gina opptatt så da ble det GinaK.
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Historien bak nicket ditt?Det startet for mange år siden da jeg skrev en historie om en jente som gikk ut i verden og ba alle hun møtte om å synge henne en kirsebærsang. Ingen skjønte hva hun mente, og det var jo ikke så rart, men hun ville altså finne den som ville dele stilk med henne. Kirsebær er kjærlighet. Kirsebær er tilhørighet.
![]() |
#16 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Historien bak nicket ditt?Da jeg ble født, ringte min far til sin svigermor for å fortelle at hun hadde blitt mormor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Historien bak nicket ditt?Nextlife fordi jeg alltid bruker nick relatert til favorittbandet mitt Suede, og The Next Life er en av de fineste sangene jeg vet (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|