|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Øh ... Hva har man med som drikke til en julefrokost?Det skal være julefrokost på skolen, og jeg skal ta med drikke. Hva i all verden tar jeg med? Kaffe eller te er litt vanskelig, for jeg har ikke kaffe- eller tekanner. Hva er det naturlig å ha med seg? :grønnskolling: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Øh ... Hva har man med som drikke til en julefrokost?Har du ikke termos heller?
![]() |
#5 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Øh ... Hva har man med som drikke til en julefrokost?Te, kakao og/eller pulverkaffe + evetuelt vannkoker? Juice. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Øh ... Hva har man med som drikke til en julefrokost?Juice.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Øh ... Hva har man med som drikke til en julefrokost?Jeg skulle inn g si champagne jeg nå. |
![]() |
![]() |
#9 |
Peppy!
|
![]() Sv: Øh ... Hva har man med som drikke til en julefrokost?Jeg har ikke termos heller, nei. Bare guttungens bittelille, og det tror jeg ikke er veldig hensiktsmessig. Vannkokeren min er ALT for fin til å tas med på noe sånt. Men juice var ikke dumt. (Ikke champagne heller, forsåvidt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Øh ... Hva har man med som drikke til en julefrokost?Ta med julebrus og se på ansiktene til de andre foreldrene! |
![]() |
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() Sv: Øh ... Hva har man med som drikke til en julefrokost?Jeg skulle jo si champagne!
![]() |
#13 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Øh ... Hva har man med som drikke til en julefrokost?Julebrus blir nok bra.
![]() |
#16 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Øh ... Hva har man med som drikke til en julefrokost?
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Øh ... Hva har man med som drikke til en julefrokost?Og jeg er alt for sent ute, ser jeg. Jeg skulle jo si champagne.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|