|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En som trener
|
![]() Hello Fresh - retur av emballasje?Jeg kom over et godt tilbud på å prøve Hello Fresh og tenkte jeg skulle prøve. Virker som de markedsfører ganske heftig nå gjennom en drøss influensere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hello Fresh - retur av emballasje?Aaaaaner ikke
![]() |
#4 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hello Fresh - retur av emballasje?De tar ikke i retur …
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hello Fresh - retur av emballasje?Prøvde å se på sidene deres, men de tar ikke retur. De posene som er med kjølevarene pleier vi å tømme og kaste (plastsortering hvis en har det), posen de er oppi kan visst gjenbrukes (men kastes her). Papirposer og pappkasse resirkuleres. Synes det er ganske uproblematisk egentlig. Pappkasser hender det jo vi trenger til noe annet også.
![]() |
#6 |
En som trener
|
![]() Sv: Hello Fresh - retur av emballasje?Vi har lite plass i papp/papir-resirkuleringen i sameiet jeg bor, så det er litt problematisk. Den jeg fikk forrige uke, til 4 personer, var gigantisk. Har gått ned til 2 personer nå, vi er tre i husholdningen og den til 4 var aaaaaltfor mye mat. Mindre kasse gjør det lettere med resirkulering da. Skulle gjerne sett at de tok i retur som Godtlevert gjør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Hello Fresh - retur av emballasje?Ja, den ser jeg. Vi har egen dunk til papp og plast går i restavfall (sorteres i anlegget), så det gjør det enklere. Vi har til 2, men noen ganger er esken veldig stor likevel, i dag var den litt mer praktisk størrelse. Det går jo an å kontakte dem mtp retur, kanskje de begynner med det hvis mange spør?
![]() |
#8 |
En som trener
|
![]() Sv: Hello Fresh - retur av emballasje?
Ja, det har jeg tenkt å gjøre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hello Fresh - retur av emballasje?Tror noe av utfordringen er hygienekrav når det skal brukes til transport av mat. Oda har samme problem.
![]() |
#11 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hello Fresh - retur av emballasje?Jeg har testet ut i to uker, og er foreløpig fornøyd med maten. Rop ut om noen vil ha rabbattkode.
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Hello Fresh - retur av emballasje?Jeg har også rabattkoder og gratis kasser å gi bort hvis noen vil ha. Vi er veldig fornøyd med utvalget og rettene!
![]() |
#13 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hello Fresh - retur av emballasje?Er også veldig fornøyd med Hello Fresh. Har hatt matkasse derfra annenhver uke i hele høst. Nå dropper vi matkasse til over jul, men vi starter nok opp igjen i januar.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Hello Fresh - retur av emballasje?Jeg oppdaget Hello Fresh i dag faktisk. Kommer ingrediensene som hører til én middag samlet i en pakke? Jeg elsket maten til Kokkeløren, men orker ikke bruke 20 min på å sortere 30 enheter med liten skrift til hvilken rett de tilhører. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
I mål
|
![]() Sv: Hello Fresh - retur av emballasje?De har samlet alle ingredienser til 1 middag i 1 pakke, og det er fargemerket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Hello Fresh - retur av emballasje?Ja, kjølevarene kommer sammen, men de andre ingrediensene er i en pose per måltid. Oppskriften og posen er merket med samme farge. Veldig greit!
![]() |
#17 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hello Fresh - retur av emballasje?
Vil gjerne ha.
![]() |
#19 |
En som trener
|
![]() Sv: Hello Fresh - retur av emballasje? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|