|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
![]() Str. på caffe latteHvor stor er en caffe latte som man kjøper ute på cafe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Str på caffe latteWikipedia sier:
![]() |
#4 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Str. på caffe latteDe fleste kaffebarer har vel tre ulike störrelser man kan velge. Det er vel forholdet mellom kaffe og melk som definerer en latte, ikke hvor stor den ferdige drikken er (selv om jeg ikke kan se for meg mini-latte) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Str. på caffe latteVi har slike glass du ofte får kaffe latte i på kafe og i det glasset bruker jeg 1,5 dl melk og dobbel espresso, det fyller glasset helt opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Borte
|
![]() Sv: Str. på caffe latteHjemme bruker jeg en breddfull espressokopp (vanlig liten) og 1 dl lettmelk til kaffe latte. Den smaker ganske likt som på favorittkafeen.
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Str. på caffe latteGlasset/koppen er gjerne opp mot 3 dl, av det er noe kaffe og noe luft, så jeg vil tro det er maks 2 dl melk. Kanskje 1,5?
![]() |
|
|