|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Black Swan - er den verdt det?Jeg hadde noen timer alene i helgen, og tenkte jeg skulle se Black Swan. Jeg gledet meg til den kom, og har alltid hatt en intensjon om å se den. Men jeg ble skikkelig fysisk kvalm!
![]() |
#2 |
Retromum
|
![]() Sv: Black Swan - er den verdt det?Den er vemmelig rett og slett men også helt fantastisk, tror ikke jeg har sett noe lignende før!! Jeg så den på kino, forstår ikke hvordan jeg klarte det.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Black Swan - er den verdt det?Ja, det lover jo godt.
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Black Swan - er den verdt det?Den ga en ekkel følelse ja, jeg så den på kino.
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Black Swan - er den verdt det?Det er ganske mye sånn ekkelt plukke/sårgreier. Det blir igrunnen ikke bedre utover i filmen, for å være ærlig. Jeg så den på kino og måtte lukke øynene iblant. Det er en veldig god film, men intenst ubehagelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Black Swan - er den verdt det?Det er ikke bare meg!
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Black Swan - er den verdt det?Takk for advarselen, dette er nok ikke en film for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Black Swan - er den verdt det?Jeg likte ikke filmen, synes den var ekkel. Jeg sier ikke at den ikke er bra, men den var ikke noe for meg. Både jeg og mannen var litt skuffet over den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Black Swan - er den verdt det?Jeg så den på kino. Jeg elsket den, men syntes den var veldig ekkel. Jeg var helt satt ut i flere dager etterpå. Jeg tror nok jeg kommer til å se den igjen, men opplevelsen blir nok en litt annen når det er hjemme i egen stue.
![]() |
#16 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Black Swan - er den verdt det?Oooh, hadde glemt at denne var på må-se-lista, ja. Og nå ble jeg veldig masochist-nysgjerrig, selv om beskrivelsene deres antyder at dette på ingen måte er noen film for meg. :pyse:
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Black Swan - er den verdt det?Husker du hvordan jeg reagerte på første avsnitt av "Koselig med peis" en gang i tiden? Omtrent sånn der. Følelsen da jeg så serien ferdig og fikk sett ferdig historien både til karakterene jeg identifiserte meg med og andre med og det hele var helt ubeskrivelig bra. Jeg brukte lang tid og det gjorde vondt, g det var virkelig verdt det. Hvis du kan få en sånn opplevelse av denne filmen så anbefaler jeg deg å få det med. |
![]() |
![]() |
#18 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Black Swan - er den verdt det?Jeg så den på kino og likte den ikke. Guffen.
![]() |
#19 |
flisespikker
|
![]() Sv: Black Swan - er den verdt det?Den er ekkel både fysisk/"visceral" og psykologisk - jeg syntes den ble verre psykologisk, men ikke akkurat fysisk, utover i historien. Det blir ikke bedre på noe punkt, nei, men filmen er jo innmari bra, da. Aronofsky er jo ikke akkurat kjent for å lage koselige, enkle filmer med happy end fra før heller.
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Black Swan - er den verdt det?Jeg syns det kan være stor kunst i ubehag, og er ikke slik at jeg må ha en feelgoodfilm. Jeg må skjerme meg selv for filmer hvor det skjer grusomheter mot små barn, for jeg greier ikke å få dem ut av systemet. Psykodrama kan jeg fint tåle ubehag fra, så lenge jeg vet det gir meg en opplevelse som gjør det verdt det.
![]() |
|
|