Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Brett til å ha under laptopen?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-11, 21:28   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brett til å ha under laptopen?

Jeg sitter og kikker litt på dealextreme.com for å finne et brett til å ha under laptopen for å unngå overoppheting. Har den stående i sofaen nemlig, og det er jo ikke særlig bra. Den blir fort varm og skrur seg plutselig av. Så jeg må ha et slags brett til å ha den på. Men jeg vet ikke helt hvor jeg finner det, hva det heter og hvordan det ser ut. Hilfe?

Trenger selvsagt ikke å kjøpe det på akkurat den nettbutikken, men jeg ble tipset om at det var veldig billig der. Tar gladelig imot tips til andre butikker som har billige slike.

Gammel 28-12-11, 21:35   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brett til å ha under laptopen?

Ikea.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 21:37   #3
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Vi har fra Ikea og det er helt greit og billig.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 21:43   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har de virkelig sånt på Ikea? Jess, da blir det Ikea på meg i morgen! Takk!

Gammel 28-12-11, 21:48   #5
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk en sånn av søstern til mannen i fjor. Regner med den er kjøpt på Chlas Olson, eller hvordan det staves, siden hun jobber der.

Gammel 28-12-11, 21:59   #6
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et fra Logitec, kjøpt på Elkjøp eller SpaceWorld eller noe sånt. Hull i midten for ekstra ventilasjon.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 22:00   #7
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Chlas olson, det kommer med vifte. Obs har dem og. IKEA sine er crap, og har ikke kjølevifte. (Har hatt et fra IKEA og har nå fra chlas)

Gammel 28-12-11, 22:15   #8
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde IKEA sin tidligere og var strålende fornøyd med den, men nå har jeg ikke noen andre typer å sammenligne den med da.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 22:18   #9
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sambo sverger også til Clas Ohlson sin med vifte, og er veldig fornøyd.

Gammel 28-12-11, 22:20   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Da blir det nok Chlas.

Gammel 28-12-11, 22:22   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg irriterte meg grønn over ikeadingsen etter ganske kort tid, siden posen under datt av hele tiden. Så jeg ville nok satset på Clas eller noen andre, om jeg skulle kjøpt meg ny. Så en fin en på Enklere Liv også, mener jeg å huske.

Gammel 28-12-11, 23:28   #12
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg irriterte meg grønn over ikeadingsen etter ganske kort tid, siden posen under datt av hele tiden. Så jeg ville nok satset på Clas eller noen andre, om jeg skulle kjøpt meg ny. Så en fin en på Enklere Liv også, mener jeg å huske.

Argh ja den posen er frustrerende! Og så sklir laptopen rundt på platen når man flytter på seg.
Jeg elsker den fra Clas, den er stabil og pcen henger greit fast på den, og viften da, som kjøler ned pcen.

Gammel 28-12-11, 23:38   #13
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Sambo sverger også til Clas Ohlson sin med vifte, og er veldig fornøyd.

Jeg har også et sånnt. Helt genialt.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 23:52   #14
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Samboar har denne: http://www.elkjop.no/product/data/ov...tereohoytalere

Eller det er visst mest eg som har den.

Gammel 29-12-11, 00:03   #15
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har hatt en med vifte, og jeg hatet den fordi den var i hard plast uten noe polstring under, så jeg hadde avtrykk på lårene etterpå når jeg hadde brukt den. Sier seg selv at den ikke var særlig behagelig... Har en nå fra IKEA med sånn saccosekkpolstring under som jeg er kjempefornøyd med.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 00:42   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg skal ikke ha pcen på fanget, jeg har den oppå det ene armlenet til sofaen. Så avtrykk på lårene er ikke noe issue, hehe.

Gammel 29-12-11, 04:52   #17
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Dessuten blir den posen utrolig varm å ha i fanget.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 03:01   #18
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Takk for tips Blir en tur til Clas Olson til uka nå da.

Gammel 01-01-12, 12:05   #19
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Ofte lurt å legge den fra seg opp ned når du ikke bruker den. Få den rengjort i viften med trykkluft på boks hjelper også veldig på varmen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 12:54   #20
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk Ikeas pc-bord med saccosekkpose under, i julegave.
Den duger absolutt, men pc'n sklir av. Skulle ønske det var litt nuggete overflate slik at pc'n holder seg i ro på den.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:53.