Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Overnatting i Lofoten

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-12, 10:12   #1
Estelle
Nybegynner

Medlem siden: May 2012
Estelle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Overnatting i Lofoten

Vi har tenkt oss til Lofoten en tur i sommer, og lurer på om noen vet om en fin og billig plass man kan overnatte der? B-)

Estelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 08:41   #2
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Overnatting i Lofoten

Heldiggriser som skal til Lofoten!

Det spørs hvor mange dere er, det trenger ikke være så verst dyrt med rorbu hvis man er flere, men nærmere hotellpris dersom man bare er to. Jeg ville sjekka ut Sakrisøy og Hamnøy rorbuer ved Reine, nydelige steder!
Det er et koselig vandrerhjem i Å, på Eggum (nydelig midnattsolutsikt og fantastisk strand) er det et sjøhus med billige rom, Undstad surfecamping har noen hytter. I Nusfjord har jeg bodd i det såkalte Morhuset en gang, husker ikke hva det kosta, antakelig ikke så mye. Mener det fins noe rimelig i Kabelvåg også, er det ikke en folkehøgskole som leier ut rom tro? Det er også mange sommerhus/hytter/rom ute på markedet Lofoten, så jeg ville også ha sjekket finn.no etter rom til leie.

Sist redigert av Galathea : 02-06-12 kl 15:35.
Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 08:51   #3
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Det er mange som leier ut sommerhus i Lofoten også. Lofoten er ikke større enn at man kan leie seg sommerhus ett sted og reise på dagsturer rundt på øyene.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 09:40   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Lofoten er bare en ting: Vakkert!
Vi lå i Rorbu i Å. Kjempefint plass alstå.
Jeg skal tilbake til Lofoten og bruke mere tid der.

Gammel 04-06-12, 15:45   #5
Estelle
Nybegynner

Medlem siden: May 2012
Estelle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tusen takk for svar! Da skal jeg sjekke ut tipsene deres.
Vi er 2 voksne og 2 barn. Og nå gleder jeg meg enda mer når dere sier det er så vakkert der!

Estelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 08:30   #6
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Lofoten er fineste plass på jord!

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.