|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Sommerferie i Devon/Cornwall - noen med erfaring?I år tror jeg turen går mot England igjen. Det er et supert ferieland for både store og små!
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommerferie i Devon/Cornwall - noen med erfaring?Vett kje, men slenger meg på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Sommerferie i Devon/Cornwall - noen med erfaring?Jeg har ingen anbefalinger, men det er som regel litt varmere i England ja. Det er hvertfall mer klamt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Sommerferie i Devon/Cornwall - noen med erfaring?Vi leide feriehus herfra: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Sommerferie i Devon/Cornwall - noen med erfaring?England
![]() |
#7 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Sommerferie i Devon/Cornwall - noen med erfaring?
Når på sommeren var dere der, og hva var temperaturen da dere var der ?
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Sommerferie i Devon/Cornwall - noen med erfaring?
Vi var der første uken i juli, hvis jeg ikke minnes helt feil, og temperaturen lå på litt over 20 grader, opp mot 25 grader et par av dagene. Det var pent vær den uken vi var der, stort sett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommerferie i Devon/Cornwall - noen med erfaring?Skulle akkurat til å lage et liknende innlegg. Vi ser og ser på britisk krim og tenkte litt på å ta årets feriehus/badeferie i England i stedet for Danmark. Så jeg dytter på denne og håper noen har flere erfaringer. Jeg elsker den engelske landsbynaturen vi ser på filmer, mannen elsker borger og ruiner og historie, poden er opptatt av vikinger og bader gjerne i isvann.
![]() |
#10 |
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommerferie i Devon/Cornwall - noen med erfaring?Hvordan kommer man seg greiest til Cornwall da? Sitter å se på flybilletter nå....hvilken flyplass er greiest og evt videre med tog eller buss eller......
![]() |
|
|