|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
L.F.C. supporter
|
![]() Ullundertøy eller superundertøy?Flytt gjerne tråden om den ligger feil...
![]() |
#2 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Ullundertøy eller superundertøy?Dersom det fungerer som trening. At man blir svett og varm når man holder på, og skal bytte tøy etterpå, ville jeg gått for superundertøy. Ull fungerer bedre om man skal gå med det hele dagen. Jeg reagerer på kunststoff, så om jeg svetter i superundertøy så lukter det høgg etter kort tid. Men til trening og sånn er jo det greit.
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Ullundertøy eller superundertøy?Jeg har gått emr og mer over til superundertøy til Bråkebøtta, som er noe mer atopisk og reagerer noe mer på ull rett på kroppen enn det Bøllen gjør. Det går litt i rykk og napp fortsatt, men min erfaring med superundertøy er god så langt. Men så små barn svetter jo ikke på samme måten og dertil unngår man jo lukten som nevnes her. Har selv ingen erfaring.
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ullundertøy eller superundertøy?Jeg tror jeg ville gått for superundertøy, eventuelt ett sett med ullundertøy (dobbelt, med annen innside), til de kaldeste dagene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: Ullundertøy eller superundertøy?Bruker hun ull ellers da? Jeg rir med ullundertøy, men jeg løper med ullundertøy også. Jeg bor i ullundertøy. Hvis hun er en sånn som klør av alt, ville jeg gått for en type superundertøy med litt kvalitet og evt hatt ett sett ullundertøy med syntetisk innside til de kaldeste dagene.
![]() |
#7 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Ullundertøy eller superundertøy?Takk for svar alle sammen.
![]() |
|
|