|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ad astra
|
![]() Tyrkia!Hurra - vi planla opprinnelig å prøve Riga i sommer (siden vi skulle dra mange sammen og noen mente dette ville være det rimeligste alternativet) Og Riga ville sikkert vært fantastisk - men, ettersom jeg vil ha sol og varme (særlig siden jeg må lide meg gjennom en flytur) så googlet og googlet jeg og fant en tur til Tyrkia som alle kunne godta.
![]() |
#2 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tyrkia!Det kommer litt an på temperaturen mens dere er der. Vi var en uke i Side på hotell med all inclusive i fjor sommer, og det var faktisk så varmt at det slett ikke var mulig å dra noen steder på dagtid. Med 45-50 grader så begrenser ting seg veldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
![]() ![]() |
![]() Sv: Tyrkia!Når skal dere reise?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tyrkia!Man kan man dra på fine båtturer med ordentlig fine gammeldagse seilbåter. Båtene pleier å ankre opp så man kan bade |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tyrkia!Båtturene er fantastiske... Deilig med vind i håret, herlig vann og som regel veldig god mat.
![]() |
#6 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Tyrkia!Dere må leie deres egen båt, det var deilig! Og reise til elva, Dim River, da lå vi bare inni de båsene. Spiste, skravla, leste, spilte osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Tyrkia!Vi var forresten 3 uker fra 28 i juni i fjor. Kun en dag eller to vi syns det var i overkant varmt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|