Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du ski?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-12, 21:08   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Har du ski?

Ja har du?
Bruker du de?

Er ski noe man bør ha?

Jeg er oppvokst midt i bergen sentrum. Der var det aldri snø da jeg var liten. Moren min var enslig og hadde ikke bil(hm virker kjent) og tok oss aldri med noe sted, så jeg kan altså ikke stå på ski.. Liker ikke vintersport egentlig.

Bor nå med ungene utenfor sentrum, og her er det faktisk snø deler av vinteren. snuppa har ski, og lillebror ønsker seg.. jeg haaater ski.. tror jeg.. nå får jeg hint om at jeg og må ha ski... alle maste om at jeg måtte ha en sykkel også, men den står veldig pent på pynt og har gjort det i 1 år..

MÅ jeg ha ski? *vilikke*

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 21:10   #2
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du ski?

Jeg har ski, men fikk for ca tre år siden. Da hadde jeg ikke hatt ski siden barndommen. Veldig sjelden snø der jeg også kommer fra.

Nå bor vi på østlandet, med skiløyper i gåavstand. Så da er det kjekt å ta med ungene på tur.

Gammel 15-01-12, 21:10   #3
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Ja, jeg har ski.

Jeg syns du må ha ski om du skal sende barna ut på skitur.
Hva gjør du når jentungen skal på ski? Løper etter?

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 21:10   #4
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Du MÅ ikke ha ski, men det er kanskje dumt å avskrive noe uten å ha prøvd det?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 21:11   #5
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ja her har alle ski, jeg er ikke glad i gå på langrenn lenger men jeg synes vi bør gå på langrenn for poden sin skyld.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 21:12   #6
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, og jeg har tidligere ikke likt å gå på ski.
Nå synes jeg det er supert når vi kommer oss ut med ungene. Vi deltar i skileik hver uke, og på poengrenn.
Deilig å komme seg ut.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 21:13   #7
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, har man mulgihet til å gå på ski med ungene, så gjør man da det! Det er kjempekoselig!!!

Jeg har ski, og bruker de mye når det er mulighet til å gå på ski.

Gammel 15-01-12, 21:13   #8
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg anskaffet meg ski da jeg for et par år siden. For å si det sånn: Jeg brakk halebeinet.

Gammel 15-01-12, 21:13   #9
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Nei. Kona har flere par og samme skostørrelse, så sånn sett har jeg jo tilgang på ski alt jeg lyster. Jeg lyster ikke.

Jeg tenker at det å gå på ski er sosialt nyttig for barn, og at man bør tilrettelegge for at de lærer det grunnleggende. Men det har lite for seg å ha verken ski eller sykkel om man ikke har lyst.

Gammel 15-01-12, 21:14   #10
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, jeg har ski, men nå er det flere år siden de ble brukt. Vi får jo ikke snø her.

Gammel 15-01-12, 21:15   #11
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk i fjor, men har ikke brukt de enda. Jeg ønsket meg de altså, men jeg legger ikke ut på tur alene, og Kosegrisen har ikke startet skikarrieren enda.

Gammel 15-01-12, 21:16   #12
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Ja, her i huset har alle ski og det har vi alltid hatt. De første skiene kom ikke veldig lenge etter de første par skoene for noen av oss.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 21:16   #13
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Strengt tatt så har jeg vel kanskje ski. Kjøpt på 80-tallet og har dertil uegnete farger. Men feil type også altså, tror faktisk det er skøyteski.

Jeg har funnet ut at jeg vil ha ski så har vært og kikket litt i det siste. Men nå flyr pengene ut på bursdagsgave til gutta og nye briller, så det spørs om det blir nå.

Sist redigert av star : 15-01-12 kl 23:31.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 21:20   #14
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har langrennski og de siste 2-3 årene har jeg gått en tur hver år borti høgget ved huset vårt. Ei fin løype borti her når det er ordnentlig med snø som blir kjørt opp da en sjelden gang, men ikke lys, så det må skje på dagtid. Tror skiene mine som jeg kjøpte nye for 10 år siden er ikke brukt mer enn 5-6 ganger til sammen. De har bare vært med på påskeferie noen ganger for syns skyld. Men jeg har slalomski som jeg kjøpte meg for 2 år siden, og de har vært mye brukt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 21:21   #15
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jepp, jeg har ski. De er lite brukt de siste åra, men i år har lillebror begynt å gå, så nå skal vi gå sammen. Må bare skaffe meg noen staver som ikke er brukket først. Jeg er også alene med ungene, og tenker at ski er en super aktivitet for oss tre sammen.

Gammel 15-01-12, 21:21   #16
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Ja pleier å løpe etter..

og jeg hadde nok brukket halebeinet.. tenker på at det klart er dumt å avskrive noe før det er prøvd... men dumt å kjøpe noe også blir det ikke brukt..?

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 21:23   #17
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Her har alle langrenn-, slalomski og snowboard. Langrennsskiene er de som blir brukt oftest og med størst glede. Jeg er ikke veldig glad i snowboard, sikkert fordi jeg ikke mestrer det noe særlig.

Gammel 15-01-12, 21:23   #18
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Kjøp brukte? Ligger utrolig mye på finn.no. Så jeg ville sjekket der først tror jeg.

Gammel 15-01-12, 21:26   #19
Stellebord

Stellebord sin avatar

Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, både jeg og resten av familien har ski. Jeg og yngste har bare langrennsski, mens mannen og eldste har carvingski/ telemarkski i tillegg. Jeg går ikke så ofte på ski som jeg skulle ønske.

Gammel 15-01-12, 21:28   #20
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har både langrenn- og slalomski. Bruker ikke noen av delene. Har ikke hatt ski på beina på 11 år.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:27.