|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tips til jakke/kåpe for 10-20 minusJeg har North face dunkåpe, men synes ikke den er varm nok. Er svært frossen av meg, og sliter egentlig litt i vinterhalvåret. Mange jakker funker fint i 0 til -10 grader, men hva med jakker for skikkelig kulde? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Tips til jakke/kåpe for 10-20 minusOm det er den samme North Face dunkåpen jeg har, så er den ikke særlig varm. Jeg har også en dunjakke/kåpe fra Peak Peformance som er utroloig mye varmere. Ellers blir vel Canadian Goose jakkene anbefalt om det er skikkelig kaldt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Tips til jakke/kåpe for 10-20 minusFjällreven-dunjakken min holder meg varm uansett hvor kaldt det er ute, og jeg trenger ikke å ha særlig mye under den heller. Men det er en jakke - bena er fortsatt like kalde, og det ser merkelig ut over kjole og skjørt. Så da bruker jeg North Face parkasen, ikke like varm, men varm nok til bruk til og fra jobb.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tips til jakke/kåpe for 10-20 minusJeg har en Bergans dunkåpe som er lang, varm, pen og innsvingt. Veldig nett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Tips til jakke/kåpe for 10-20 minusHar også hørt at Canada Goose skal være det varmeste. Min far har dårlig blodsirkulasjon og kjøpte seg en slik jakke i fjor. Tror han holdt seg varm.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til jakke/kåpe for 10-20 minusMin NFAP holder meg alltid varm. Det er den desidert varmeste jakken jeg har eid.
![]() |
#8 |
Peppy!
|
![]() Sv: Tips til jakke/kåpe for 10-20 minusMoose Knuckles er for de kaldeste dagene, og er kul. (Den skulle jeg selv hatt, hadde det ikke vært for at min mann har herreutgaven.) Den er dyr, men det er jo ofte de varmeste parkasene. Sist redigert av Pepper Lemon : 16-01-12 kl 07:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tja...
![]() Sv: Tips til jakke/kåpe for 10-20 minusDe dyre dunjakkene fra Bergans og Norrøna ol. holder nok mål.
![]() |
#10 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til jakke/kåpe for 10-20 minusMin Canada Goose jakke er supervarm. Jeg har aldri fryst ute om vinteren med den på.
![]() |
#11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til jakke/kåpe for 10-20 minusOoh, den fra Moose Knuckles var lekker!
![]() |
#13 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Tips til jakke/kåpe for 10-20 minusJeg har Bergans dunjakke og den holdt meg varm i 20 minus i fjor. I år har det vært få muligheter til å bruke den siden det må være noen minusgrader før den kan brukes.
![]() |
#14 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Tips til jakke/kåpe for 10-20 minusJeg har en Marwin Sport jakke som holder meg varm i 30 minus. Med ullklær under, selvsagt.
![]() |
#15 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Tips til jakke/kåpe for 10-20 minusJeg vil gjerne ha en jakke/kåpe som jeg ikke behøver så mye under. Må sjekke litt ut ser jeg. NF-kåpa gjør i alle fall ikke jobben sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til jakke/kåpe for 10-20 minusJeg har vel også vært litt frossenpinn av meg. I går ettermiddag var jeg på skøytebanen i -8 grader. Jeg sto/satt helt stille i en time og var ikke i nærheten av å fryse i North Face Arctic Parka og Timberland Mukluk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Tips til jakke/kåpe for 10-20 minusJeg er i alle fall varm i min Parajumpers kåpe samme hvor kaldt det er. Enig i at lue og varme føtter er vesentlig! Har også nettopp fått en Bergans dunjakke jeg innbiller meg funker i kulda (har ikke vært særlig kaldt her etter jul, så får ikke testet den skikkelig foreløpig.)
![]() |
|
|