|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Audacious
|
![]() Farge på skoene...Etter to svangerskap har jeg gått opp en skostørrelse (en halv hver gang). Og vi har ikke så mye penger for tiden. Resultatet er at jeg har svært få sko som passer! Jeg får ikke kjøpt meg billige sko heller, pga. bred lest, høy vrist osv.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Farge på skoene...Svarte sko går vel til det meste? Siden skjørtet er langt kan jeg ikke tenke meg at de vises noe særlig heller. |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farge på skoene...
Det jeg syntes er viktigst er at feks sko og veske går i samme farge og at du ikke mikser for mange farger av gangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Farge på skoene...Hvis jeg skulle hatt svarte sko til et slikt antrekk, ville jeg nok også valgt svarte strömper.
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Farge på skoene...Noens føtter kan også krympe en størrelse etter to svangerskap. :erfart: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Farge på skoene...Jeg mener at har man svarte sko, så bør tilbehøret også være svart. Ikke brunt, men til nød andre farger. Har man brune sko er tilbehøret brunt - eller andre farger. Helst jordfarger til brunt, og mer kalde farger til svart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ferdiglada
![]() Sv: Farge på skoene...Eg syns ikkje noko om å blande svart og brunt, så eg hadde heller droppa smykket og tatt svart topp, svarte strømper og svarte sko.
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Farge på skoene...Sko og veske i samme farge er big no no.
![]() |
#11 |
Pauset
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Farge på skoene...Jeg har sett, lest og tenkt, men har ikke noe ordentlig svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Farge på skoene...Du ville ha flere svar - men hjalp det deg noe mer? Tror du har fått anbefalt de fleste sammensetningene du kan få til med: 1 grønt skjørt, 1 grønn skjorte, 1 brun tipp, 1 svart topp, 1 brunt smykke, 1 par svarte sko... |
![]() |
![]() |
#14 |
Pauset
![]() Sv: Farge på skoene... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
Jeg er heller ikke så fan av svart og brunt sammen, men i dette tilfelle syns jeg det er greit, med svarte strømper. Skulle jeg hente opp en farge ville jeg ikke gjort det i veska. That's soo ten years ago!
![]() |
#16 |
Pauset
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
Ikke bli så fornærmet nå da.
![]() |
#18 |
Audacious
|
![]() Sv: Farge på skoene...Takk for alle innspill, nå er jeg grunnleggende forvirret.
![]() |
#20 |
Peppy!
|
![]() Sv: Farge på skoene...Jeg er enig med glitterchick her. Å ha svarte sko og så en svart veske vil se skrekkelig... konstruert ut. Jeg skjønte det som at de svarte skoene var udiskutable. Hent heller igjen det svarte i noe annet, som strømper. Eller masse svart/mørk sminke rundt øynene :goth-fan: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|