Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva kan man finne på i vinterferien?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-11, 18:44   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva kan man finne på i vinterferien?

Jeg lurer på om jeg skal ta med familien på et-eller-annet i vinterferien. Det er bare et par uker til, og jeg er clueless. Har dere noen tips? Vi var i USA for et par uker siden, så vi orker ikke reise langt. Kan Paris være noe i slutten av februar? Eller er det surt og kjipt? Eller kanskje det finnes et fint hotell på et fjell ikke så langt fra Oslo, hvor vi kan gå på ski og gjøre sånne, hm, friske aktiviteter? Noe annet, som er hyggelig og ukomplisert? Vi har en uke til rådighet, men optimalt om vi kun reiser 4 - 5 dager.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 18:57   #2
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan man finne på i vinterferien?

Hva med en tur til Roma? Der har sikkert våren kommet til da. Og gutten din synes sikkert det er gøy med Colosseum, is og pizza.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 19:14   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var det første jeg sjekket, Mina, men ser at SAS ikke har direkteflight til Roma i vinterferien.

Gammel 09-02-11, 20:24   #4
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Det var det første jeg sjekket, Mina, men ser at SAS ikke har direkteflight til Roma i vinterferien.

Men Norwegian har! Ganske billige billetter også.

Ellers - hva med Venezia? Vi var der i januar en gang, og det var deilig med få turister og ganske varm sol. Eller Barcelona?

(Som du skjønner er jeg lei kulda. )

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 20:38   #5
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

De fleste storbyer i Europa er jo kjempebra uansett aarstid. Vi var nettopp i London og det var supert selv om det ikke var varmt.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 21:45   #6
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Ja, en eller annen storby i Europa burde funke. Men jeg har lyst til å reise et sted hvor det ikke er så surt. Femåringen min liker ikke å sitte i timesvis på restauranter, så det er jo fint om vi kan rusle litt rundt, leke i parker og sånt.

Barcelona er jeg ikke så keen på, vi var i Valencia i sommer så det blir for "likt". Men Venezia var en god idé. Takk for gode tips!

Gammel 09-02-11, 22:02   #7
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Eller Norefjell, ikke langt fra Oslo.
Skiturer, slalåm, basseng, spa, klatrevegg for barn og voksne etc.

http://www.estatiaresort.no/no/Resorts/Norefjell/

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 08:31   #8
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Jeg har tenkt tanken, Lykken! Men jeg skal på akkurat det hotellet et par uker etter vinterferien. Jeg kunne godt tenke meg noe tilsvarende, og såpass nært Oslo, men kanskje ikke akkurat det stedet, siden jeg skal dit like etter.

Gammel 10-02-11, 08:57   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er barnehagen deres stengt?

Vi skal ha vinterferie i uke 10 og har leid hytte på fjellet. Da er det mye billigere og slett ikke så fullt av folk. Dette er siste året vi har mulighet siden snuppa begynner på skole til høsten.

Gammel 10-02-11, 10:06   #10
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Neida, den er åpen. Det er bare jeg som synes det hadde vært hyggelig å finne på noe.

Gammel 10-02-11, 10:10   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Neida, den er åpen. Det er bare jeg som synes det hadde vært hyggelig å finne på noe.

Jeg vet ikke hvor prissensitive dere er, men det er i hvert fall mye billigere å utsette vinterferien noen uker. I år er det jo så lenge til påske også, så det skulle gå greit.

Et annet argument er at om dere skal på fjellet å stå slalom er det INGEN køer på ukedagene, og få unger på skiskolene.

Gammel 31-01-12, 15:57   #12
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Hvor endte dere opp, Pepper Lemon? :reiselysten:

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.