|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Hva kan man finne på i vinterferien?Jeg lurer på om jeg skal ta med familien på et-eller-annet i vinterferien. Det er bare et par uker til, og jeg er clueless. Har dere noen tips? Vi var i USA for et par uker siden, så vi orker ikke reise langt. Kan Paris være noe i slutten av februar? Eller er det surt og kjipt? Eller kanskje det finnes et fint hotell på et fjell ikke så langt fra Oslo, hvor vi kan gå på ski og gjøre sånne, hm, friske aktiviteter? Noe annet, som er hyggelig og ukomplisert? Vi har en uke til rådighet, men optimalt om vi kun reiser 4 - 5 dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
En som trener
|
![]() Sv: Hva kan man finne på i vinterferien?
Men Norwegian har! Ganske billige billetter også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man finne på i vinterferien?De fleste storbyer i Europa er jo kjempebra uansett aarstid. Vi var nettopp i London og det var supert selv om det ikke var varmt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva kan man finne på i vinterferien?Ja, en eller annen storby i Europa burde funke. Men jeg har lyst til å reise et sted hvor det ikke er så surt. Femåringen min liker ikke å sitte i timesvis på restauranter, så det er jo fint om vi kan rusle litt rundt, leke i parker og sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man finne på i vinterferien?Eller Norefjell, ikke langt fra Oslo.
![]() |
#8 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva kan man finne på i vinterferien?Jeg har tenkt tanken, Lykken! Men jeg skal på akkurat det hotellet et par uker etter vinterferien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva kan man finne på i vinterferien?Er barnehagen deres stengt?
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva kan man finne på i vinterferien?
Jeg vet ikke hvor prissensitive dere er, men det er i hvert fall mye billigere å utsette vinterferien noen uker. I år er det jo så lenge til påske også, så det skulle gå greit.
![]() |
![]() |
|
|