Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Reklamen for Norsk Sykepleierforbund

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-11, 21:11   #1
Trultesnippen
Fersk trulte

Trultesnippen sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Trultesnippen er litt kul
Standard

Reklamen for Norsk Sykepleierforbund

Den er så fin!

Jeg blir rørt hver eneste gang jeg ser den på tv, og jeg merker at jeg har stor respekt for den jobben alle sykepleierne i landet vårt gjør hver eneste dag.
Jeg har møtt mange flotte sykepleiere både som pårørende og som pasient. Jobben de gjør er så utrolig viktig - så tusen takk til alle de gode sykepleierne der ute.

(Kilde:

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Jeg har gått med en liten drøm om å ta utdanningen i flere år, men har aldri tatt steget. Ikke umulig at det skjer en gang i fremtiden. Dette gjør i alle fall ikke lysten mindre for min del.

Gammel 13-11-11, 21:16   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reklamen for Norsk Sykepleierforbund

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 21:20   #3
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, jeg har forelsket meg fullstendig i sangen.

Gammel 13-11-11, 21:29   #4
lilium3
Aktiv

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Asker
lilium3 er litt kul
Standard

Absolutt nydelig og gripende

"Never run faster than your guardian angel can fly..."
lilium3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 21:35   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er fin og jeg kjenner at den rører ved yrkesstoltheten min, selv om jeg har valgt å forlate sykepleieryrket.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 21:38   #6
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Veldig flott og fin reklame. Og rørende.

Gammel 13-11-11, 21:49   #7
mammaugla
Superduperaktiv

mammaugla sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Den har jeg ikke sett før, men den var fin.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 21:52   #8
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Det er en utrolig fin og rørende sang

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 00:55   #9
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, den gjør meg stolt av yrket mitt.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 01:17   #10
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir rørt når jeg ser og hører den, og jeg kjenner langt inni hjerterota at jeg har tatt rett valg når det gjelder utdanning

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 08:49   #11
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjenner jeg blir stolt av yrket mitt. Jeg jobber mest administrativt nå,men er fortsatt ute hos pasientene så fort jeg har mulighet.

Gammel 14-11-11, 10:12   #12
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Flott reklame, blir rørt hver gang jeg ser den.

Jeg elsker yrket mitt.

Gammel 14-11-11, 10:26   #13
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er i andre enden nå, har tilbrakt nesten 3 uker på sykehus med min far som har vært kritisk syk. Og gode sykepleier er utrolig viktig! Det er slik som hun nevner i sangen: det å ha noen som SER en. Nå er min far på sykehus i Spania, men jeg sier det likevel: Tusen takk for strålende jobb så mange av dere gjør!

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 10:42   #14
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg blir også veldig rørt og glad for at folk velger denne type utdanning og yrke.
Selv om det ikke hadde passet for meg, så er jeg veldig glad for at folk er forskjellig og at andre er veldig egnet til å ta på seg en slik jobb og ha en slik rolle i samfunnet.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 17:34   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nydelig film og sang, som rører. Jeg har virkelig blitt glad i mange sykepleiere de siste seks årene av livet mitt.

Gammel 08-02-12, 13:01   #16
Krinoline
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2012
Krinoline er litt kul
Standard

Som sykepleier må jeg si at det er utrolig hyggelig å lese det dere skriver i denne tråden. Og ja, denne sangen er veldig fin og rørende og alt det der, og musikkvideoen er gripende. Likevel har jeg egentlig en høne å plukke med NSF som jeg dessverre ikke synes gjør en optimal jobb for oss medlemmene. Jeg får lyst til å hyle høyt og skingrende når det snakkes om å jobbe annenhver helg, og at sykepleierne blir bedt om å "tenke nytt" i den saken. Halloooo; annenhver helg??? Og det evinnelige deltidsmaset, at det skal være så klin umulig å gi folk anstendige stillingsprosenter!? Lønna er overhodet ikke i samsvar med arbeidsmengde og ikke minst; ansvar. 40 kr ekstra per time for å jobbe helg... Jeg så en poll her inne med spørsmålet; "Jobber du i romjulen"...hvor veeeldig mange hadde fri, avspaserte, hadde fri fordi de er lærere, osvosv. Som sykepleier er verden helt annerledes. Jobber du ikke julehelga, så må du jobbe nyttårshelga. Får du to dager sammenhengende fri i julehøytiden så skal du være innmari glad. Og samme maset blir det når det er påske. På et sykehjem i Trondheim kommune hadde ledelsen store problemer på sommeren fordi sykepleierne gjerne ville ha tre (!) uker sammenhengende fri. Tre uker ferie på sommeren er jo egentlig ingenting når man ser på hvordan tilsvarende yrkesgrupper har det.
Jada, det er flott å være sykepleier, det gir meg mye og jeg er glad i yrket mitt, jobben min og kollegene mine. Det er ikke der skoen trykker. Jeg kjenner bare at all den ubekvemme arbeidstiden trykker meg ned, og det gjør nesten vondt å se at man som sykepleier i turnus til alle døgnets tider tjener en hundretusing mindre i året enn en høyskoleutdannet ingeniør med samme mengde utdannelse som jobber dagvakter hele uka og har alltid fri i helger og på nettene og i høytiden. Tenk over det før dere går inn i helsevesenet.

Krinoline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 13:04   #17
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor var ikke denne med i gullfisken?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 13:06   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Hvorfor var ikke denne med i gullfisken?

Det er ikke sikkert byrået som har laget den har meldt den opp.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 13:32   #19
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er ikke sikkert byrået som har laget den har meldt den opp.

Det var dumt av dem i alle tilfeller. For den er fin. Finere enn mange andre.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 14:06   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Det var dumt av dem i alle tilfeller. For den er fin. Finere enn mange andre.

Kan også hende den ble meldt opp, men ikke kom igjennom til det siste utvalget.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:06.