Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor er solen???

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-07, 11:16   #1
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Hvor er solen???

Skulle ikke den være overalt i dag ?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 11:31   #2
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor er solen???

Den er HER!

Gammel 24-03-07, 11:43   #3
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

HER også!!
Det er faktisk 10 grader i skyggen her , så om jeg ikke hadde hatt feber og vært potte tett kunne jeg tenkt meg årets første utepils ...:drømme:

Gammel 24-03-07, 12:07   #4
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal love deg: Her er den IKKE! 7 grader, sneen som falt i forrigårs ligger fremdeles på fortauset - dette sto IKKE i brosjyren!! Hadde forventet meg mer av "Kontinentet".

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 13:46   #5
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

HER også!!
Det er faktisk 10 grader i skyggen her , så om jeg ikke hadde hatt feber og vært potte tett kunne jeg tenkt meg årets første utepils ...:drømme:

Jeg er feberfri, og jeg vurderer faktisk å sette meg på terrassen med en "after-shopping-pils".

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 13:51   #6
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Her også!
Deilig vær å gå til jobb i.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 13:56   #7
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Jeg er feberfri, og jeg vurderer faktisk å sette meg på terrassen med en "after-shopping-pils".

Misunnelig!

Både på at du er frisk, har shoppet og på pilsen ...

Gammel 24-03-07, 13:58   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Den er her også

Og når ztjerna våkner skal vi ut og vanne på verandaen. Etter at han har pakket ut gaven som ligger og venter på han: en splitter ny, egen, søt, liten vannkanne.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 14:12   #9
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Den er her også!

Deilig vær å sitte inne med eksamensforberedelser du....

Gammel 24-03-07, 14:14   #10
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her skinner solen og det er + 17,3 i solveggen, + 12,5 i skyggen så det er en fin temperatur ute.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 14:40   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg har lurt på det samme i dag. Og vi som hadde planlagt solnedgangstur til støtta i dag.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 15:22   #12
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Solen er her, den har vært her i hele dag! Og dette må være årets varmeste dag hitill. Nydelig, selv om jeg er innestengt med bakekaking og husrydding før de to bursdagene imorgen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 15:25   #13
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Det er veldig solete her ute

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 15:25   #14
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Og her

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 16:41   #15
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Vi hadde da sol!!

I morgen skal vi grille.

Gammel 24-03-07, 17:11   #16
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Vi hadde da sol!!

I morgen skal vi grille.

Hvor har du vært? Her har det vært fint lite sol.

Vi har planer om å dra med mine foreldre til Ryvarden i morgen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 18:23   #17
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Var ikke sol kl. 11 ihvertfall!
Men ok , den kom.
Jeg er fornøyd!

Men ble jo litt skuffet da jeg sto opp til regn.

Gammel 24-03-07, 18:24   #18
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Har du sovet i hele ettermiddag, Berglijot?

Gammel 24-03-07, 18:25   #19
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sol har det vært her. Var og kjøpte inn bøtter, spader og diverse til lekeplassen. Tok med en kasse bort, så nå er alt samlet på ett sted. Så få man håpe at tilfeldige forbipasserende har vett til å skjønne at det ikke er deres.

Gammel 24-03-07, 18:26   #20
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Sol har det vært her. Var og kjøpte inn bøtter, spader og diverse til lekeplassen. Tok med en kasse bort, så nå er alt samlet på ett sted. Så få man håpe at tilfeldige forbipasserende har vett til å skjønne at det ikke er deres.

Lurt. Sånn har Vimsen og de også. Bare at de deler på kassen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.