|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
bits and pieces
|
![]() Hvilke objektiver til Canon?Nå hermer jeg etter Sonja Sockersöt her altså, men det får gå.
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilke objektiver til Canon?Det er Canon jeg har. Men det er jo egentlig litt uvesentlig mtp. hvilke objektiver man trenger. Jeg har altså 18-200 og 50 mm. Og kit-objektivet, men det bruker jeg aldri.
![]() |
![]() |
#3 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke objektiver til Canon?En 50mm 1,4 bør stå høyt oppe på listen din. Og enten en 17-40 eller en 70-200 kommer litt ann på om du liker å ta bilder nært eller langt vekke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvilke objektiver til Canon?Som alenemamma med ikke verdens beste økonomi så står ikke kamerahus øverst dessverre. Ski og ny sykkel kommer nok før der.
![]() |
![]() |
#5 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hvilke objektiver til Canon?Hva mener du med nærbilder? Mener du nærbilder av barna eller av blomster, der blomsten dekker hele bildet? Hvis det er det siste trenger du et macroobjektiv.
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: Hvilke objektiver til Canon?Ultrasonic er vel det canon kaller de linsene som har litt raskere fokus.
![]() |
#7 |
Øyboer
![]() Sv: Hvilke objektiver til Canon?Har du råd til en linse så kjøper du denne mener jeg: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvilke objektiver til Canon?Var de litt andre tallene jeg mente Wix, du er Nikon fan skjønner jeg
![]() |
![]() |
#10 |
Øyboer
![]() Sv: Hvilke objektiver til Canon?Sånt er mye billigere i USA. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|