|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() En samling kvinnelige lærere, i sin beste alder, skal se film. Hva skal vi se?Vi er noen kolleger som skal samles for å se film, og jeg strever med å komme på gode forslag. Jeg vet mer hva det ikke må være, enn motsatt. Predator, Mission Impossible og Ringenes Herre er ikke det jeg er på jakt etter denne gang
![]() |
#2 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: En samling kvinnelige lærere, i sin beste alder, skal se film. Hva skal vi se?Kongens tale.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En samling kvinnelige lærere, i sin beste alder, skal se film. Hva skal vi se?Skal det være feelgood? Hva jobber dere med? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: En samling kvinnelige lærere, i sin beste alder, skal se film. Hva skal vi se?En ganske snill mann
![]() |
![]() |
#6 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En samling kvinnelige lærere, i sin beste alder, skal se film. Hva skal vi se?Hangover 2.
![]() |
#7 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: En samling kvinnelige lærere, i sin beste alder, skal se film. Hva skal vi se?Kongens tale
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: En samling kvinnelige lærere, i sin beste alder, skal se film. Hva skal vi se?Midnight in Paris.
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: En samling kvinnelige lærere, i sin beste alder, skal se film. Hva skal vi se?PS. I love you?
![]() |
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: En samling kvinnelige lærere, i sin beste alder, skal se film. Hva skal vi se?Barnepiken kanskje?
![]() |
#11 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: En samling kvinnelige lærere, i sin beste alder, skal se film. Hva skal vi se?
Ja, den var overraskende fin!
![]() |
#12 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En samling kvinnelige lærere, i sin beste alder, skal se film. Hva skal vi se?Den svenske... Simon og eiketrærne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: En samling kvinnelige lærere, i sin beste alder, skal se film. Hva skal vi se?
Google hjelp meg: Mattieu og korguttene.
![]() |
#14 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: En samling kvinnelige lærere, i sin beste alder, skal se film. Hva skal vi se?Babel eller Crash
![]() |
#15 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En samling kvinnelige lærere, i sin beste alder, skal se film. Hva skal vi se?Jane Austen Book Club. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
WF: Sausnebbet
|
Å, er den på film? Jeg har visst ikke fulgt med i det hele tatt, men likte boka veldig veldig godt. Gleder meg til å få sett den, og kan se for meg at historien ville slått godt an hos de fleste damelærerne på jobben min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: En samling kvinnelige lærere, i sin beste alder, skal se film. Hva skal vi se?Jeg har lest Barnepiken, er filmen som boka så ville jeg sett den.
![]() |
#19 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: En samling kvinnelige lærere, i sin beste alder, skal se film. Hva skal vi se?The Holiday!
![]() |
#20 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: En samling kvinnelige lærere, i sin beste alder, skal se film. Hva skal vi se?"Bienes hemmelige liv" er også en god film.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|