|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva var den siste filmen du så?Og hva gir du i terningkast? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva var den siste filmen du så?Terrible bosses.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var den siste filmen du så?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: Hva var den siste filmen du så?Kong Curling for noen uker siden. Jeg driver ikke med terningkast, men syns det var fint med en film både mannen, eldstejenta og jeg selv kunne le av og se sammen på lørdagskvelden.
![]() |
#6 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva var den siste filmen du så?På kino var den siste jeg så "Moneyball". Grei underholdning, terningkast 4.
![]() |
![]() |
#7 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva var den siste filmen du så?Det må være Ole Brumm, på kino. Det kjedeligste jeg har sett av film på veldig veldig lenge, selv om jeg prøver å sette meg inn i aldersnivået. Terningkast 1, til nød 2.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var den siste filmen du så?Never let me go, basert på boken "Gå aldri fra meg". Facinerende film, til ettertanke. Jeg er over middels opptatt av transplantasjoner, så denne likte jeg. Terningkast 4. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva var den siste filmen du så?På dvd: Harry Potter and the Philosopher’s Stone. Fire-ish.
![]() |
#12 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva var den siste filmen du så?Innser at jeg ikke ser mest på filmer, husker ikke hva jegnså sist.
![]() |
#13 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var den siste filmen du så?Zookeeper. Den var slitsom og svært forutsigbar. På grunn av noen få morsomme poeng gir jeg den terningkast to.
![]() |
#14 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva var den siste filmen du så?Lørdag så jeg tre filmer; Pus med støvler, Sønner av Norge og en teit "jomfru-film" fra USA som gikk på tvN eller FEM ellerno, men med kjekke James Marsden i sentral rolle. Ganske morsom, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva var den siste filmen du så?På kino har jeg ikke vært på laang tid. Siste film var The Tourist.
![]() |
#17 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Hva var den siste filmen du så?"Jernkvinnen", så den på kino i går. Likte den veldig godt.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Hva var den siste filmen du så?I kveld har vi sett filmen "Karamell". En film man visstnok enten elsker eller hater. Alle tre i stua er enige om at det er det verste mølet vi noen gang har sett.Terningkast 1. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2012
![]() |
![]() Sv: Hva var den siste filmen du så?Valentines day og det var kjempesøt... Flotte skuespillere og akkurat passe klissete.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var den siste filmen du så?Jeg satt og så litt på gutten med den stripete pysjamasen i går. Så den seint i går kveld og tror det er en gammel film.
![]() |
|
|