|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hyggelige aktiviteter i Oslo onsdag for tre generasjonerJeg har tenkt å ta med meg min mor og mine tre barn til Oslo onsdag, og har lyst til å finne på noe som er gøy for alle. Barna er 6, 9 og 11 og liker det meste egentlig, min mor liker og det meste, så lenge det ikke innbærer fysisk aktivitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hyggelige aktiviteter i Oslo onsdag for tre generasjonerDe naturhistoriske museene på Tøyen, særlig Zoologisk museum med Dyr Du Skulle Ønske Ikke Fantes-utstillingen, er også en mulighet.
![]() |
#4 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hyggelige aktiviteter i Oslo onsdag for tre generasjonerTeknisk museum er veldig fint for flere generasjoner (forutsetter at din mor kan gå rundt i et museum da).
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hyggelige aktiviteter i Oslo onsdag for tre generasjonerFolkemuseet er et fint sted. På bondegården er det noen dyr for de som liker sånt. Tror man kan få tur med hest og kjerre også. Og så er Obos-gården med leiligheter fra forsjellige tider veldig spennende synes jeg. Leketøysutstillingen med leker fra 1600-tallet og frem til i dag. Og mye mer: http://www.norskfolkemuseum.no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hyggelige aktiviteter i Oslo onsdag for tre generasjonerJeg skulle også si teknisk museum, men ser jeg ikke er først ute.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hyggelige aktiviteter i Oslo onsdag for tre generasjonerTakk for tips, de er notert ned til neste gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|