Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Orden i sakene!!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-06, 00:55   #1
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Orden i sakene!!

I dag har jeg sortert papirer!! Har ikke tall på hvor mange bunker jeg hadde med papirer, bøker, blader og bare masse rot... Så jeg tok en skikkelig runde i hele huset, og sorterte alt sammen.. Fy søren for en jobb!! Det var ganske mye som gikk til gjenvinning i dag...

Men nå har jeg skikkelig orden i sakene!!

deilig med litt opprydning!!

Gammel 01-10-06, 01:13   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orden i sakene!!

Så flink du har vært i dag!
Er det ikke deilig å ha alt i orden!

Gammel 01-10-06, 01:15   #3
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Så flink du har vært i dag!
Er det ikke deilig å ha alt i orden!

Jo! Helt fantastisk!!!

Gammel 01-10-06, 01:21   #4
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På det området er jeg også et skippertakmenneske.
En deilig følelse når det er gjort, man blir merkbart ryddigere i hodet også.

Gammel 01-10-06, 01:23   #5
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

På det området er jeg også et skippertakmenneske.
En deilig følelse når det er gjort, man blir merkbart ryddigere i hodet også.

Ja, ikke sant?

Men litt skummelt med tanke på at det ble litt tomt noen steder i huset nå... bare jeg ikke blir tom i hodet også... Da får jeg skylde på alkehylen!!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.