|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Anbefal meg en god restaurant i Oslo, som egner seg for familierVi skal feire rund dag i mai, og i den forbindelse skal tre generasjoner møtes i Oslo en helg. Jeg ønsker tips til en god restaurant som egner seg for barn på 5 og 9, samt voksne som foretrekker mat man kan kjenne igjen råvarene i. (Nei, det er ikke meg som er den voksne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Anbefal meg en god restaurant i Oslo, som egner seg for familierEn matinteressert kollega har flere ganger anbefalt meg Brasserie Blanche, som han sier har veldig god mat til veldig grei pris; jeg har ikke prøvd det selv, men har planer om å få gjort det. Kanskje noen andre har erfaringer med stedet og kan si om det høres ut til å passe behovet.
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Anbefal meg en god restaurant i Oslo, som egner seg for familierKan man ta med barn hit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Trøtt
|
![]() Sv: Anbefal meg en god restaurant i Oslo, som egner seg for familierBrasserie Blanche er jo en kjempegod fransk restaurant. En stund siden jeg har vært der, men skal veldig snart tilbake.
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Anbefal meg en god restaurant i Oslo, som egner seg for familier
Jeg har vært der, og vil absolutt si at det passer behovet. Det er ganske intimt, og jeg tror ikke andre gjester vil bli særlig forstyrret av barn. Jeg tror man knapt vil legge merke til dem. Maten er god, og veldig klassisk.
![]() |
#9 |
Trøtt
|
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Anbefal meg en god restaurant i Oslo, som egner seg for familier17. mai er jo veldig spesielt og anderledes på Theatercafeen da, og kan i grunn ikke sammenliknes med de andre dagene. Med forbehold om at det er lenge siden jeg har spist der, så syns jeg ikke maten er all verdens. Det passer best til boblefeiringer.
![]() |
#11 |
flisespikker
|
![]() Sv: Anbefal meg en god restaurant i Oslo, som egner seg for familierEllers er jo Ekebergrestauranten et fint sted. Jeg har hatt med meg et relativt lite barn dit en gang (4-5 år?), og det gikk fint med oss.
![]() |
#12 |
Passiv
|
Ja det kan du syns jeg. Det er litt trangt der da. |
![]() |
![]() |
#14 |
Trøtt
|
![]() Sv: Anbefal meg en god restaurant i Oslo, som egner seg for familierÅ ja, Ekebergrestauranten! Nydelig sted, god mat! Og om det er fint vær, hvilket det jo fint kan være i mai, så har de masse uteplass så man kan sitte ute og drikke kaffe eller ta en drink og nyte utsikten etter måltidet også.
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Anbefal meg en god restaurant i Oslo, som egner seg for familierFølger interessert med i tråden og innser at vi er skrekkelig dårlige til å ta ungene ut med på finere restauranter.
Da tenker nok du på Statholderens krostue i kjelleren, gjør du ikke?
![]() |
![]() |
#19 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en god restaurant i Oslo, som egner seg for familierSlapp av, Tjorven. Mine barn kaller Egon for restaurant og synesd et er superstas å gå dit altså så vi er ikke så veldig mye ute og spiser, vi heller.
![]() |
#20 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|