![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Rieker skoNoen erfaringer med disse? Forelsket meg i de og trenger sko som ikke er sneakers/hikingsko. Kan de brukes av litt brede føtter med høy vrist? Har sett på de med reim over vristen. Store eller små i størrelsen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rieker skoJeg har et par med reim over vristen, de er helt nydelige å gå i. Har brede føtter jeg også. Mine er "normale" i størrelsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
koko
|
![]() Sv: Rieker skoMin erfaring med Rieker er at ja, de er gode å ha på, men dessverre dårlig kvalitet. Det første paret jeg hadde tok inn vann gjennom solen, det andre rakk jeg knapt bruke før de datt fra hverandre. Jeg er ikke uvøren, pleier ha et skopar i flere år.
![]() |
#5 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Rieker skoJeg har to par og de er blant yndlingsskoene mine. Det ene paret har jeg hatt i ett år og det andre i ett. Både datteren min og jeg bruker dem og vi er like glade i dem begge to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rieker skoJeg har god erfaring med Rieker. Jeg har høy vrist, og de passer meg veldig bra. Har ikke opplevd at de er av dårlig kvalitet, og jeg har hatt flere par. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rieker skoJeg begynte å kjøpe Rieker sko i Tyskland for mer enn ti år siden, lenge før det var vanlig i butikkene her (iallefall her hvor jeg bor). De passer stort sett mine føtter veldig bra og er gode å gå i. Jeg har hatt et eller to par som var av dårlig kvalitet, men da klaget jeg og fikk nye sko. Alle de andre parene har vært av god kvalitet og har blitt mye brukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Rieker skoDe er kjepegode, og kvaliteten har vært topp! Jeg har gått og gått...
![]() |
#10 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Rieker skoJeg har hatt flere par og har aldri vært misfornøyd med kvaliteten.
![]() |
#12 |
Glad
|
![]() Sv: Rieker sko
![]() |
#13 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rieker skoJeg er misfornøyd med mitt ene par - det var dog korte ankelstøvletter. Trakk vann på 1-2-3. og ikke mulig å bruke ute på våt bakke. Dessuten syns jeg looken er billig - men det er kun basert på kjøp av ett par |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Rieker skoJeg kjøpte meg slike støvletter/boots i vinter og syns de er fantastisk gode å gå i.
![]() |
#15 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rieker skoGode, og ok kvalitet. Ikke noe å si på mine sko iallefall. Har forøvrig et par vinterstøvler av samme merke som nok ikke trenger sparest på til sesong igjen.
![]() |
#16 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Rieker sko
Samme her. har både i knytestøveletter fra i fjor og røde "vintersko" fra i hørst og de ser ubrukte ut enda jeg har bodd i støvelettene fra mars til sep i fjor og i vinterskoene fra okt til nå
![]() |
|
|