|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Kortbukser og appelsinhudJeg har ikke veldig tydlig appelsinhud, men har ikke engang tenkt tanken at jeg ikke skulle kunne gå i shorts av den grunn. Vimser rundt i bikini også jeg da, selv om mageskinnet har blitt et hakk for stort og magen ikke er liten ellers heller.
![]() |
#3 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Kortbukser og appelsinhudJa.
![]() |
#6 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kortbukser og appelsinhudJa, det gjør jeg.
![]() |
#7 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kortbukser og appelsinhudJeg har litt appelsinhud, men går i shorts når det passer seg slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Kortbukser og appelsinhudJeg sier om det, som jeg sier om bikini - har noen et problem med å se kroppen min, med appelsinhud, bollemage og et par ekstra håndtak rundt livet, i shorts eller bikini, så er det deres problem og ikke mitt. Jeg gidder ikke gjemme kroppen min i varmen av hensyn til de som ikke synes slikt er ok å se - de får heller ta på solbriller, eller se et annet sted.
![]() |
#9 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kortbukser og appelsinhudJeg har ikke så veldig mye appelsinhud, men uansett om magen henger litt og jeg har noen kg for mye, går jeg i det jeg synes er komfortabelt ifht vind og vær. Er det veldig varmt går jeg i shorts, er jeg på stranden går jeg i bikini og er det kaldt kler jeg meg varmt. Hva andre måtte mene om min kropp bryr meg midt i ryggen.
![]() |
#10 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Kortbukser og appelsinhud
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Kortbukser og appelsinhudJa, jeg har masse appelsinhud, og nei, jeg bruker ikke shorts. Det er imidlertid ikke nødvendigvis noen sammenheng mellom de to faktorene - jeg bruker skjørt og kjoler i stedet.
Sist redigert av Bluen : 26-03-12 kl 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kortbukser og appelsinhudJeg bruker skjørt og kjoler, og veldig sjeldent shorts. Jeg har nok appelsinhud, men er ikke spesielt opptatt av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Kortbukser og appelsinhudJeg har litt ruglete lår, og går ikke i short, uten at det er sammenheng mellom de to tingene, jeg bare foretrekker skjørt fremfor short og har alltid gjort det.
![]() |
#14 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Kortbukser og appelsinhudJeg går veldig sjelden i shorts. Ikke fordi jeg ikke kan vise frem lårene mine, men fordi jeg føler meg litt for naken i det. Jeg går i shorts i hagen, når jeg driver med hagearbeid, og på stranden, men ikke andre steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Kortbukser og appelsinhudJada! Bekymrer meg overhodet ikke. Men i Norge er det jo sjelden temperatur til det, så det blir ofte piratbukser. I Spania derimot går jeg i bikinitopp og shorts stort sett hele tiden.
![]() |
#16 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kortbukser og appelsinhudJa, men ikkje i offentlighet utenom strand.
![]() |
![]() |
#19 |
Borte
|
![]() Sv: Kortbukser og appelsinhudJa, men bare hvis det er veldig varme sommerdager. Aldri på jobb.
![]() |
#20 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Kortbukser og appelsinhudIkke på jobben, men hjemme, på stranden og i båten.
![]() |
|
|